• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Håller med! Är det min gamla mån tro?
Tung på länk så blev mest zulu/gummi för egen del…
IMG_0950.jpeg
Oki kul du gillar cronos, denna köpte jag från cronos hemsida

Takk. Det er ikke så mange som vil ha en klokke med rød urskive. 50 eksemplarer ble lansert 10. oktober og de er fortsatt ikke utsolgt. Jeg måtte derimot bare ha en slik, da rød fumé urskive er såpass annerledes at den gir litt liv i en ellers grå hverdag. :)
Alltså röda tavlor är ju super!👍 Och klart underskattade.
Själv har jag bara två, Spinnaker Fleuss...
20241113_194416.jpg

...och Tandorio.
20241024_104036.jpg

Gemensamt är att de emellanåt är svårfotade. Kanske andra med röda tavlor känner igen?
Någon gång tror jag jag ska slå till på en röd Geckota också som brorsa till min blå.
20241028_153823.jpg

Edit
PS har jag förresten sagt att bund är en ganska bra grej? 😉

Senast ändrad:
Går det över disk eller tar det tid?
Jag köpte klockan för flera månader sedan men har bara haft den på isofrane-ish gummi då jag tycker att det passar bäst. Länken har legat kvar i förpackningen. Nu tog jag mig för att korta den, vilket tog mig ca 10 minuter, mha för ändamålet avsedda verktyg. Det är inte svårt alls men jag rekommenderar att skaffa en uppsättning verktyg om du vill kunna göra det själv. Det finns relativt billiga kit som fungerar bra.

Alltså röda tavlor är ju super!👍 Och klart underskattade.
Själv har jag bara två, Spinnaker Fleuss...
20241113_194416.jpg

...och Tandorio.
20241024_104036.jpg

Gemensamt är att de emellanåt är svårfotade. Kanske andra med röda tavlor känner igen?
Någon gång tror jag jag ska slå till på en röd Geckota också som brorsa till min blå.
20241028_153823.jpg

Edit
PS har jag förresten sagt att bund är en ganska bra grej? 😉
Artig å se Tandorio med count-up bezel insert der timene også er inkludert. Aldri sett før. :)

Tillbaka
Topp