• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tandorio-GMT på hastigt sönderfallande Timex-läder som matchar min hastigt sönderfallande tröja

IMG_5850.jpeg

Trevlig boett på denna, SKX013-storlek men kortare lugs, typ. Kommer säkert använda i något modd framöver.

Nybryggd 😀
IMG_5666.jpeg

Har kollat lite på deras metricserie och tycker de är riktigt balla. Hur funkade det med frakt och avgifter för att få hem den där, eller köpte du på plats?

Är du nöjd med din Cortina Chrono? Bland de snyggaste klockorna jag sett på länge. Lite kul med ett italienskt märke!
Ja absolut, men jag är lite partisk eftersom jag säljer echo/neutra.

echo/neutras klockor håller fin finish, har riktigt bra design och bra spec - mycket för pengarna tycker jag. Det var därför jag valde ta in märket i sortimentet.

Bara säg till vill veta mer eller vill se bilder på nån av de modeller som finns i lager.

Tillbaka
Topp