Nej absolut inteFast du kan ju inte vara helt trött på den ubercoola GRZ-n??

Har inte öppnat bandlådan sen jag vet inte när. Får nog ta och göra det under kvällen och se om det kan muntra upp lite

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej absolut inteFast du kan ju inte vara helt trött på den ubercoola GRZ-n??
Försöka duger!Nej absolut inteMen jakten på något har stannat av helt. Vet inte vad jag skulle vilja ha som överträffar det jag har eller har haft
Det mesta är "meh" och "njae, den där kommer jag tröttna på rätt snabbt".
Har inte öppnat bandlådan sen jag vet inte när. Får nog ta och göra det under kvällen och se om det kan muntra upp lite![]()
En hälsning från Klocktrött.se![]()
![]()
"Minimalist" var det ja...Någon mer som valt att stödja denna grymt intressanta klocka på Kickstarter? Bara 299$ just nu
![]()
Haha amerikanerna är dåliga på det där med namn"Minimalist" var det ja...![]()
Jag är alltid svag för visare i form av pilar!Haha amerikanerna är dåliga på det där med namnTycker dock den i turkos med grått eller turkost band är superläcker så kommer stödja min första Kickstarter.
Inte helt dum bokserie heller, om inte minnet sviker mig!![]()
Hann få hem detta nyförvärv lagom till en weekendresa i Europa, mycket nöjd!
Ämnat läsa den länge, glad att jag äntligen hittade första boken på lokala ErikshjälpenInte helt dum bokserie heller, om inte minnet sviker mig!
Riktigt nice!Echo/Neutra har säkert nog dykt upp här ett par gånger. Men den här va riktigt läcker
![]()
Rivanera Dress Watch Grey | Swiss Made | echo/neutra
This collection, the result of two years of design, combines the elegance of a dress watch with the modern sportiness of titanium and a sandblasted finish. It measures 40mm in width, 20mm lug width, and 5.5mm thickness (5.9mm with the flat sapphire crystal).echoneutra.com
Spännande! Ska blli kul att få se o läsa mer ang den klockan!Nu snackar viÄNTLIGEN!
![]()
Den är asgrym. Har en själv. Bra storlek och hög kvalitet!![]()
Hann få hem detta nyförvärv lagom till en weekendresa i Europa, mycket nöjd!