Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du nöjd med din Cortina Chrono? Bland de snyggaste klockorna jag sett på länge. Lite kul med ett italienskt märke!
riktigt snygg! fick leverans av en blå shellback i somras, otroligt nöjd med denEn klocka jag verkligen gillade och saknar nu är tusenö shellback. Riktigt fin klocka i prisklassen.
Måste nog köpa en igen nån gång![]()
![]()
Har kollat lite på deras metricserie och tycker de är riktigt balla. Hur funkade det med frakt och avgifter för att få hem den där, eller köpte du på plats?Nybryggd![]()
![]()
![]()
Retrograph - Crimson Slate
RETROGRAPH CHRONOGRAPH:The design mission for the Retrograph Chronograph was to create a minimalistic, retro timing device that can be used for measuring increments over periods of time. Specifically for an espresso shot in the range of 25-35 seconds. As well as other durations that can be...www.brew-watches.com
Inte min, bild från nätetHar kollat lite på deras metricserie och tycker de är riktigt balla. Hur funkade det med frakt och avgifter för att få hem den där, eller köpte du på plats?
Aha, synd, typ.Inte min, bild från nätet![]()
Fast den gode @R.Capac köpte en annan från dem.Och det gick väl smidigt om jag inte minns fel?Aha, synd, typ.
Ja absolut, men jag är lite partisk eftersom jag säljer echo/neutra.Är du nöjd med din Cortina Chrono? Bland de snyggaste klockorna jag sett på länge. Lite kul med ett italienskt märke!
Jo, jag köpte en Brew Metric via hemsidan och allt funkade hur bra som helst. Var överraskad hur snabb transporten från andra sidan pölen var men minns inte exakt tiden.Fast den gode @R.Capac köpte en annan från dem.Och det gick väl smidigt om jag inte minns fel?
Ryss+plexi+bund=God afton. Vi tar lite plexiskådning...
![]()
![]()
Fast du kan ju inte vara helt trött på den ubercoola GRZ-n??En hälsning från Klocktrött.se![]()
![]()
Oh jag har aldrig sett den här modellen förut, fan vad cool den är! Ser grym ut påEn hälsning från Klocktrött.se![]()
![]()
Nej absolut inteFast du kan ju inte vara helt trött på den ubercoola GRZ-n??