• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

”Nyårslöftet” var en max två klockor in 🙃
Nu ”råkade” jag beställa denna…
IMG_2086.jpeg

Kan inte ens skylla på alkoholen 🙃🙃🙃
Och en andra troligtvis på väg dessutom 😱
Den där är ju riktigt fin. Och mycket prisvärd.
Spinnaker kan man väl inte få för mycket av egentligen.
Förresten, om du ska ha en blå Piccard till sommaren finns de till bra pris på Klockgiganten just nu.
Spinnaker Piccard Automatic Dark Cerulean SP-5098-22 - Silver rostfri stål herrklocka https://search.app/W7x4t69AvseXUXy79

Nåja.. Lycka till får man väl säga. Nån som kan identifiera verket? Står inget annat än att det är automatiskt. För 15 papp bör det väl vara något vettigt kan man tycka, men ser rätt basic ut.

"Where are Estrudo watches made?"
- Estrudo watches are meticously crafted using high-grade materials and assembled with precision engineering.

Svarar ju inte på frågan kring vart klockorna tillverkas.

Hur som helst är det kul med microbrands och tycker det är extra kul när det är yngre personer som vågar ge sin i branschen.
Deras första klocka var dock inget till som tilltalade mig.

Hoppas det går bra dock!

Den där är ju riktigt fin. Och mycket prisvärd.
Spinnaker kan man väl inte få för mycket av egentligen.
Förresten, om du ska ha en blå Piccard till sommaren finns de till bra pris på Klockgiganten just nu.
Spinnaker Piccard Automatic Dark Cerulean SP-5098-22 - Silver rostfri stål herrklocka https://search.app/W7x4t69AvseXUXy79
Ja till det priset de kör på rean så var det lite svårt o låta bli 😇 Hoppas den är lika trevlig i verkligheten som på bilderna…

Men ge mig inte mer tips nu 😉 kan bli dyrt det här 😅

Tillbaka
Topp