Bekväm och robust.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den jag med, haft min ett par månader.Godmorgon alla.
Efter flera månader (!) med enbart Erebus Ascent på armen så kom det första av två spontanköp från AliExpress hem häromdagen, så idag blir det Explorer-homage på kontoret.
Spontant är det väldigt hög kvalitet och finish. Några saker jag inte riktigt gillar, men ingenting som är katastrofalt.
![]()
Då måste jag fråga, gnisslar din länk också eller är det bara min?Gillar den jag med, haft min ett par månader.
Inget gnissel alls på min.Då måste jag fråga, gnisslar din länk också eller är det bara min?
Vilken storlek är luminoxen såg en 39 på chrono 24![]()
![]()
Rivstart på året med två affordabla pjäser från tratten. En pvd- och tritiumdykare från luminox samt en orient Quartz som är nästan lika gammal som jag själv.
För att göra ont värre så har jag redan tre (!) klockor på min villhöver-lista. Som tur är kvalar även de in i affordable-segmentet![]()
Såg den Orienten. Grymt skick! Hade önskat den hade 42mm boetten. Då hade jag försökt nypa den.![]()
![]()
Rivstart på året med två affordabla pjäser från tratten. En pvd- och tritiumdykare från luminox samt en orient Quartz som är nästan lika gammal som jag själv.
För att göra ont värre så har jag redan tre (!) klockor på min villhöver-lista. Som tur är kvalar även de in i affordable-segmentet![]()
39Vilken storlek är luminoxen såg en 39 på chrono 24
Ja skicket är helt enastående för att vara från 90-talet. Hade som du önskat att den var 40-42 istället för 37-38, eller åtminstone att den hade 20mm luggar istället för 18.Såg den Orienten. Grymt skick! Hade önskat den hade 42mm boetten. Då hade jag försökt nypa den.
Jo jag har ju en 42a betydligt mer härjad men med mycket charm den med.39
Ja skicket är helt enastående för att vara från 90-talet. Hade som du önskat att den var 40-42 istället för 37-38, eller åtminstone att den hade 20mm luggar istället för 18.
Den hade helt klart sett lite klen ut på dina handleder![]()
Blev en Casio dag idag i regnet. Men knappt att den går under skinnpajen.
![]()
Jag har handlat där och det var inga problem. Lade beställningen 23e, genom tullen 5e nästa månad. Kommer inte ihåg om jag behövde betala tull men tror inte det, annars ska det vara 25%.Baltany var ju riktigt fin också. Lutar dock åt att testa Hruodland i svart. Är novis så undrar hur watchdives är att handla från. Betalning/tull/leveranstid?