Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där är den ju! Klockan som skulle kunna få mig att bryta mitt köpstopp!Men bronsdag för helvete
Har ni helt tappat det och blivit hedningar
![]()
La den i shopping korgen på care of carl i januari ett antal gånger. När jag väl bestämt mig var den såld. Du som köpte? Grattis, ser finfin ut.Unimatic Modello Quattro GMT Limited Edition.
Mycket fin kombination!«Alligator» til 399,-. Satte på en gammel Butterfly clasp. Classy combo til malakitt 36mm. Blir nok OWG 2025 klokken denne her.
![]()
![]()
Var länge sen Fedon fick komma ut..
![]()
Nytt in!
![]()
![]()
He he. Skön mix av det mesta är en bra beskrivning! Lite kul faktiskt så ett tag får den nog stanna i alla fall.Fina klockor! Varit lite sugen på den understa när den legat ute, skön mix av lite allt möjligt
Victorinox idag med, försöker bestämma mig kring den. Härlig på många sätt men kunde få krympa 10%
![]()
Varit imponerad av de nethuns jag haft, tavlorna är grymt bra gjordaHe he. Skön mix av det mesta är en bra beskrivning! Lite kul faktiskt så ett tag får den nog stanna i alla fall.
Din swiss är ju snarare asketisk i utförandet. Ser ganska rejäl ut?
Vilken härlig tavla!! Kul med tillverkare som vågar göra något annorlunda.![]()
Sjukt roliga GMT options det finns idag ändå. $850 +moms och tull får väl ändå vara ok med Miyota 9075.
![]()
Introducing: The Makina Mephisto III GMT
Destined for a life of travelling, the Makina Mephisto III GMT makes a solid impression with a robust exterior and appealing design elements.monochrome-watches.com
Den där har jag varit nära att beställa några gånger. Lägg gärna upp lite mer detaljbilder och berätta vad du tycker om den.Fick hem denna igår.
Hade jag inte helt och hållet missat Tradera-annonsen på en bronsare från Wise i månadsskiftet så hade jag till 100% kört den i onsdags. Men såklart att jag missade den efter att jag jagat i ett par månader.Men bronsdag för helvete
Har ni helt tappat det och blivit hedningar
![]()
Hej igen.Den där har jag varit nära att beställa några gånger. Lägg gärna upp lite mer detaljbilder och berätta vad du tycker om den.