• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja den där var verkligen inte dum! Jag gillar den. Ps hur svårt är det att lösa en svart bullshark, finns det nåt på ebay?
Inget på eBay, en på watchrecon via uhrforum. Där jag ansökt om att bli medlem för att komma åt säljaren. Dock så har den säljaren låg post count så jag vet inte riktigt hur säkert det är. Har varningar på för Borealis på watchrecon men ingen träff förutom tysken i snart 2 månader. Samt varning på eBay, men samma sak där.

Lite ögongodis för cushionälskaren.
20180516_210946.png
20180516_211038.png

Efter att ha sålt tidigare nämnda Borealis Bull Shark, så letar jag efter ett substitut innan jag får tag på en svart.
Jag hoovrar med fingret på avtryckaren på denna:
Squale30AtmosGMTVintageCeramicaL.jpg

Vridringen är så sexig! Det som stoppat mig hittills är avsaknaden av applicerade index.
Hjälp mig, ska jag slå till eller titta på annat?
Härlig färgkombination, är en av få som det verkar som gillar faux patina.

Inget på eBay, en på watchrecon via uhrforum. Där jag ansökt om att bli medlem för att komma åt säljaren. Dock så har den säljaren låg post count så jag vet inte riktigt hur säkert det är. Har varningar på för Borealis på watchrecon men ingen träff förutom tysken i snart 2 månader. Samt varning på eBay, men samma sak där.
Märkligt det där. För ett halvår sedan tyckte jag det ploppade upp bull sharks titt som tätt. Och billigt med. Men tiderna förändras :(

Har nog bestämt mig för att denna välbyggda Geckota-diver får lämna, tänkte kolla om någon i denna eminenta tråd är spekulant innan jag knåpar ihop en annons? Mycket bra skick, fullset. Tre bezels, röd, blå och svart ingår, (bytes enkelt med medföljande verktyg) samt gummiband på bild förutom originallänk.
geckota.jpg

Alla är väl bekanta med passaround Dan Henryn vid det här laget. Idag damp den ner hos mitt postombud och nu har jag precis fått på mig den.

Är initialt nöjd med formfaktorn och tycker den sitter bra och skönt på handleden. Låter övriga tankar dröja tills jag bekantat mig mer med den men sålänge bjussar jag på en bild:

IMG_20180517_170730-01.jpeg

Tillbaka
Topp