Nytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
![]()
Loggan är ju rätt ful och intensägande, i övrigt ser den rätt trevlig ut tycker jag (men skulle inte köpa)...
Hur gick det för din sen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
![]()
Maen är nu uppgraderade till swiss made och eta 2824 elabore grade. 349 eur känns rätt prisvärt?
Swiss Made Vintage Inspired Dive Watch With ETA 2824 Elaboré, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/maenwatches/vintage-inspired-dive-watch-with-eta-2824-2-swiss
Skickas från Sverige?Lägg på moms och tull på priset.
Jo, det tycker jag nog. Tickar många checkboxarNytt från Spinnaker, inte jätteupphetsande.
![]()
Hmm. Jag fick för mig att klockorna skickades direkt från Asien till slutkund och att de hade en finstilt liten friskrivning någonstans att slutkunden själv är ansvarig för att betala tull och moms i sitt land.Skickas från Sverige?
All European orders will be shipped from our warehouse in Stockholm, Sweden. Or via our warehouse in Eindhoven, The Netherlands. All non European orders will be shipped from our warehouse in Hong Kong.Hmm. Jag fick för mig att klockorna skickades direkt från Asien till slutkund och att de hade en finstilt liten friskrivning någonstans att slutkunden själv är ansvarig för att betala tull och moms i sitt land.
Måste vara riktigt prisvärt nu? Går det få tag i likvärdig klocka (swiss made, elabore eta 2824-2) för liknande pris? Är väldigt sugen på att backa...Maen är nu uppgraderade till swiss made och eta 2824 elabore grade. 349 eur känns rätt prisvärt?
Swiss Made Vintage Inspired Dive Watch With ETA 2824 Elaboré, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/maenwatches/vintage-inspired-dive-watch-with-eta-2824-2-swiss
Helt svart eller mörkblå är de jag väljer påBlev riktigt sugen på att backa maen nu också men leverans i höst känns bra tråkigt, hade var fin att ha i sommar. Gillar klockan men vet inte riktigt vilken av färgkombinationerna som är snyggast.
Den är skickad till England för inspektion, inte fått något besked än om den. Mycket bra bemötande från Spinnaker än så länge.Loggan är ju rätt ful och intensägande, i övrigt ser den rätt trevlig ut tycker jag (men skulle inte köpa)...
Hur gick det för din sen?
Den är skickad till England för inspektion, inte fått något besked än om den. Mycket bra bemötande från Spinnaker än så länge.
Keramisk vridring?Har denna diskuterats? Precis vad jag saknade från Helson.
![]()
Ball. Men jag tål inte datumet i den positionen...Har denna diskuterats? Precis vad jag saknade från Helson.
![]()
Nej, sapphire enligt deras sida.Keramisk vridring?
Inget som stör migBall. Men jag tål inte datumet i den positionen...
Har denna diskuterats? Precis vad jag saknade från Helson.
![]()
Den är skickad till England för inspektion, inte fått något besked än om den. Mycket bra bemötande från Spinnaker än så länge.
Jo men jag gillar den, som med de flesta mikromärken så är den mycket prisvärd. Rätt stor klocka men bär bra tycker jag. Rekommenderar den.Skönt höra det iaf!Dykaren är trevlig, kändes kvaliten i övrigt bra? Alla klockor kan ju läcka, så även dyrare men bör ju inte vara på många x bara.
Oj vad det rycker i köptarmenMaen är nu uppgraderade till swiss made och eta 2824 elabore grade. 349 eur känns rätt prisvärt?
Yes, för mig med. Synd bara att leveransen är efter sommaren. Vill ju gärna ha typ 2 dagar efter man tryckt på köpOj vad det rycker i köptarmen
Grattis, grym den där.Jag köpte just den här.
![]()
Ja, man kanske skulle passa på innan man börjar studera igen!
Tänk så mycket bättre studierna skulle gå med den klockan på armenJa, man kanske skulle passa på innan man börjar studera igen!
Hahaha precis! Fiskar du cashback?Tänk så mycket bättre studierna skulle gå med den klockan på armen![]()