• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu finns Tropic i lager på nytt.. Har en i kundkorgen men vet inte om jag ska klicka hem den..
Squale30AtmosGMTVintageCeramica14L.jpg

Haha, jobbigt det där.
Fru: Är det där en ny klocka?
Jag: Nej!? Den här har jag haft hur länge som helst.
Fru: Ok
Jag: "Smeker min nya klocka likt Gollum i sin grotta"
Haha, exakt. Tycker min hustru generellt har relativt "dåligt" minne. Men när det kommer till mina klockor då har hon full koll. Inget passerar henne förbi. Har observerat att hon alltid spanar in min handled när jag kommer hem från jobbet. Kan hända att jag tidigare kommit hem med nya klockor som jag inte nämnt något om. Till mitt försvar så brukar jag säga att jag skaffat en ny klocka. Den bästa tidpunkten att säga detta är precis när hon ska somna :D

Haha, jobbigt det där.
Fru: Är det där en ny klocka?
Jag: Nej!? Den här har jag haft hur länge som helst.
Fru: Ok
Jag: "Smeker min nya klocka likt Gollum i sin grotta"
Hahaha. Att vara singel har trots allt lite fördelar, men hade liknande "problem" med mitt ex.
Kom hem med ny klocka efter jobbet en dag, hon frågade direkt vad klockan kostade.
Började svara "Runt 4000", men blev genast avbruten med "låter för dyrt för för en Seiko som inte ens är snygg!"
Hann ej nämna valutan och att det var en Grand Seiko #lol

Nu behöver du bara en vit också som jag har :)
Får väl se. Första intrycken är att den har favoritpotential helt klart.

Måste ta mig i kragen och gallra ut samlingen igen så att jag har plats och råd med nya klockor.... helst mikros, Navygrafen känner sig ensam :) Äckligt sugen på den nya Borealis Adraga i stål.

Senast ändrad:
Tack! Sjukt trevliga poses behöver ju spridas! Kan inte riktigt tävla med @LennyK ännu men ändå:D

Jodå, riktigt grymt!! Vi jobbar vidare med den bägge två. Får se om jag får till någon senare...

Så sant! Jag tycker ändå försöket får högsta betyg!
Ska nog göra ett försök jag också, måste öva lite först bara.. Kanske förtära en Norrlands också, för att få den rätta känslan ;)

Tillbaka
Topp