Nu finns Tropic i lager på nytt.. Har en i kundkorgen men vet inte om jag ska klicka hem den..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behöver du hjälp? KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!Nu finns Tropic i lager på nytt.. Har en i kundkorgen men vet inte om jag ska klicka hem den..
Släpper nog den tror 42 blir för stort. Får vänta på att de släpper pepsin igen alt. om de kommer ut med en annan färgkombo med 40mm caset. Damn you klena handlederBehöver du hjälp? KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!
Vad är klena handleder? Jag har 16,5cm och funkar finfint på mig.Släpper nog den tror 42 blir för stort. Får vänta på att de släpper pepsin igen alt. om de kommer ut med en annan färgkombo med 40mm caset. Damn you klena handleder
Jag har 16,5 men "känns" klent. Har du en bild med squalen?Vad är klena handleder? Jag har 16,5cm och funkar finfint på mig.
Jag har 16,5 men "känns" klent. Har du en bild med squalen?
Fasiken, du gör det inte lätt. Den passade helt klart bra även på 16,5 cm
Jag vill inte låta negativ och så, men det är ju en fantastisk klocka. Klart du trycka på KÖÖÖÖÖÖP!Nu finns Tropic i lager på nytt.. Har en i kundkorgen men vet inte om jag ska klicka hem den..
Tror att jag loggar ut tills den är utsåld igen... Jävla studentliv.Nu finns Tropic i lager på nytt.. Har en i kundkorgen men vet inte om jag ska klicka hem den..
Ja, jag sa ju det! Komsi komsi nu då! Här är lite fler bilder:Fasiken, du gör det inte lätt. Den passade helt klart bra även på 16,5 cm
Den sitter ju riktigt bra, jag vet för jag har ju haft den gröna.Ja, jag sa ju det! Komsi komsi nu då! Här är lite fler bilder:
Hustrun kom på mig när jag höll på att fylla i adressuppgifterna. Tar det som ett tecken på att jag ska avvakta. Får hoppas de släpper flera i 40mm.Den sitter ju riktigt bra, jag vet för jag har ju haft den gröna.
Men jag önskar verkligen att dom släpper den i det nya 40mm caset.
Då blir det ett garanterat köp.
Haha, jobbigt det där.Hustrun kom på mig när jag höll på att fylla i adressuppgifterna. Tar det som ett tecken på att jag ska avvakta. Får hoppas de släpper flera i 40mm.
Det där bandet satt ju riktigt fint. Erikas eller?
Haha, exakt. Tycker min hustru generellt har relativt "dåligt" minne. Men när det kommer till mina klockor då har hon full koll. Inget passerar henne förbi. Har observerat att hon alltid spanar in min handled när jag kommer hem från jobbet. Kan hända att jag tidigare kommit hem med nya klockor som jag inte nämnt något om. Till mitt försvar så brukar jag säga att jag skaffat en ny klocka. Den bästa tidpunkten att säga detta är precis när hon ska somnaHaha, jobbigt det där.
Fru: Är det där en ny klocka?
Jag: Nej!? Den här har jag haft hur länge som helst.
Fru: Ok
Jag: "Smeker min nya klocka likt Gollum i sin grotta"
Tack! Sjukt trevliga poses behöver ju spridas! Kan inte riktigt tävla med @LennyK ännu men ändåRiktigt bra klocka, och riktigt bra pose, gillar att det har blivit ett vedertaget uttryck!
Tack! Håller helt med! Japp, Erikas Swick efter SWCC special forces US Naval.... Vet inte riktigt var kopplingen är där exakt, men älskar färgskalanDet där bandet satt ju riktigt fint. Erikas eller?
Hahaha. Att vara singel har trots allt lite fördelar, men hade liknande "problem" med mitt ex.Haha, jobbigt det där.
Fru: Är det där en ny klocka?
Jag: Nej!? Den här har jag haft hur länge som helst.
Fru: Ok
Jag: "Smeker min nya klocka likt Gollum i sin grotta"
Tropic är verkligen grym! Kör om du kanHustrun kom på mig när jag höll på att fylla i adressuppgifterna. Tar det som ett tecken på att jag ska avvakta. Får hoppas de släpper flera i 40mm.
Får väl se. Första intrycken är att den har favoritpotential helt klart.Nu behöver du bara en vit också som jag har
Tack! Sjukt trevliga poses behöver ju spridas! Kan inte riktigt tävla med @LennyK ännu men ändå
Jodå, riktigt grymt!! Vi jobbar vidare med den bägge två. Får se om jag får till någon senare...
Jag är nöjd med min Vostok. Mycket bang for the $.Får väl se. Första intrycken är att den har favoritpotential helt klart.
Måste ta mig i kragen och gallra ut samlingen igen så att jag har plats och råd med nya klockor.... helst mikros, Navygrafen känner sig ensam Äckligt sugen på den nya Borealis Adraga i stål.