Den är lätt att glömma bort då den är INTE ärJaha, jo visst när du säger det så... Hade glömt bort den där
Premium-affordable-deluxe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är lätt att glömma bort då den är INTE ärJaha, jo visst när du säger det så... Hade glömt bort den där
Klassiker! Leo har bemästrat det mesta genom åren hahaha.Misstänker att hon sett denna.
Fem myror... lärde mig läsa och skriva när jag var en liten parvel.Japp, kollade hela. De är riktigt kul, pappa älskade dem när jag var yngre. Längesen jag såg dem nu dock.
Posta lite bilder gubbar...
Samma här!Fem myror... lärde mig läsa och skriva när jag var en liten parvel.
Inte för kreti och pleti nejDen är lätt att glömma bort då den är INTE är
Premium-affordable-deluxe
Tror nog att jag skall försöka sälja lite och satsa på en Borealis Adraga, tror att den skulle passa fint bland dem andra
Då har jag läst den, bra skrivet. Men fan den känns lite för mycket budget vilket är synd för den är så jävla cool samtidigt. Lika bra att hålla på stålarna för även jag vill ha den där nya Borealis...kommer väl bli officiella trådklockan.
Tack tackMycket fin samling @FreakyLeo. Är det en modul till din SoS eller är det bara digitalt? Visst går de att bygga på? Riktigt cool är den.
Bara att hojta till om du ångrar digDå har jag läst den, bra skrivet. Men fan den känns lite för mycket budget vilket är synd för den är så jävla cool samtidigt. Lika bra att hålla på stålarna för även jag vill ha den där nya Borealis...kommer väl bli officiella trådklockan.
Taaaack! Verkligen en riktig keeper alltså!Grymt fet! Ingen dålig första automatare. Varmt välkommen till tråden
Famous last wordsTaaaack! Verkligen en riktig keeper alltså!
Nån Steinhart ??Bara att hojta till om du ångrar dig
Jag hade tänkt att behålla dem på bilden, det var mest att jag tyckte att Adragan passade in i just det gänget. Sen ligger det säkert ett dussin på Snupps som jag kan tänka mig att göra mig av med visserligen
As per request. Lite dålig varians från min sida i helgen men för att berika tråden med lite leverans. Låter klockan vila på den tyska ölen, så Norrlands får lite rampljus tillsammans med min Zelos
Hade det varit enkel-visaren kanske...Är avvikande både gällande öltyp och klocka. Meistersinger på Åbro.
Sällan jag använder denna tyvärr, trots grym kvalite. Kanske låta den gå vidare?
Tyvärr inteNån Steinhart ??
Tack tack
Nej, det är en Sjöö Sandström UTC ORC, men det är nog samma modul i den som i chronolink som är både kvartsdigitalare och analogmekanisk.
Då har jag läst den, bra skrivet. Men fan den känns lite för mycket budget vilket är synd för den är så jävla cool samtidigt. Lika bra att hålla på stålarna för även jag vill ha den där nya Borealis...kommer väl bli officiella trådklockan.
Den är sjukt nice faktiskt, och ganska ”affordable”. Gillar att det är en inhouse-kaliber på en digitalare som dem tog fram tillsammans med Bofors. Skrönan är att det är samma tidsmodul som i Bamse-missilerna. SS gjorde den till besättningarna på Volvo ocean race typ 2004 i 100ex, sen gjorde de ett svep till i typ 300ex och sen sista versionen som dem gjorde för volkswagen 2014 i typ 600ex eller så. Sen tycker jag att det är guld värt att den visar veckonummer också utöver datum.Ah, man lär sig hela tiden. Riktigt ball klocka.
Annars kanske detta kan passa?Kan någon bara kliva in med ett vinrött nato alt ett khaki i 20 mm och hojta till?
OH, tusen tack!!Annars kanske detta kan passa?
https://strapped.se/produkt/natoband-rod-host/
Jo jag håller med, men det fanns ett antal synpunkter som jag vet jag kommer störa mig på tyvärr.Tycker den är rätt charmig på sitt sätt!
Den är sjukt nice faktiskt, och ganska ”affordable”. Gillar att det är en inhouse-kaliber på en digitalare som dem tog fram tillsammans med Bofors. Skrönan är att det är samma tidsmodul som i Bamse-missilerna. SS gjorde den till besättningarna på Volvo ocean race typ 2004 i 100ex, sen gjorde de ett svep till i typ 300ex och sen sista versionen som dem gjorde för volkswagen 2014 i typ 600ex eller så. Sen tycker jag att det är guld värt att den visar veckonummer också utöver datum.
Fan. Klassiker ju.Fem myror... lärde mig läsa och skriva när jag var en liten parvel.
Detsamma för mig. Så makalöst bra och lärorikt.Fem myror... lärde mig läsa och skriva när jag var en liten parvel.
Köpt på Köp&Sälj. Dyker upp hyfsat ofta, speciellt VW-variantenIntressant back-story. Tack för att du delar med dig. Hur fick du tag på din? Kan inte vara många i omlopp då.