Rätta mig om jag har fel, både Steinhart o Squale säljs bara på nätet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Sverige är det så i alla fall.Rätta mig om jag har fel, både Steinhart o Squale säljs bara på nätet ?
Jag kan hjälpa dig och köpa tvåtonarenTror nog att jag skall försöka sälja lite och satsa på en Borealis Adraga, tror att den skulle passa fint bland dem andra
Dom där visarna skojar man inte bort..Spammar tråden idag
Har du inte läst min recension?Jag kan hjälpa dig och köpa tvåtonaren
Missat den.. Låter inte lovande..Har du inte läst min recension?
Den modellen kan ingen anklaga Steinhart för att ha plankat rakt av iallafall.Nytt från Gnomon. Grymt trevlig. Tror minsann det kan bli en sådan för mig.
(lånade bilder)
Nja,Den modellen kan ingen anklaga Steinhart för att ha plankat rakt av iallafall.
Hur mkt kostade den @Nilas ?
Misstänker att hon sett denna.Sorry, ingen Norrlands här heller, kör lokalproducerat! Jag och Squalen tar igen oss på terrassen efter en läggning av dottern som tog över två timmar.
Nåja, Steinharten har faktiskt lumeplupp i vridringen så att man kan dyka med den också.Nja,
Skulle väl va avsaknaden av länk då.
Jaha, jo visst när du säger det så... Hade glömt bort den därNja,
Sekundvisaren kostar ju dock mer än hela Steinharten.Jaha, jo visst när du säger det så... Hade glömt bort den där
... Och därav lever och frodas denna tråd !Sekundvisaren kostar ju dock mer än hela Steinharten.
Posta lite bilder gubbar...
Hahaha, vad fan var det där?Misstänker att hon sett denna.
Så jäkla härlig färg.
Såg du hela ? Finns en del Magnus & Brasse sketcher från 70' talet på tuben om du lyckats missa dem.Hahaha, vad fan var det där?
Den gick på 510 dollares + tull och moms.Den modellen kan ingen anklaga Steinhart för att ha plankat rakt av iallafall.
Hur mkt kostade den @Nilas ?
Japp, kollade hela. De är riktigt kul, pappa älskade dem när jag var yngre. Längesen jag såg dem nu dock.Såg du hela ? Finns en del Magnus & Brasse sketcher från 70' talet på tuben om du lyckats missa dem.
Helfestliga IMO.
Jag tror bestämt att R..ex har härmat Steinhart i detta fallet. Steinharten vinner lätt denna kampNja,
https://klocksnack.se/threads/squales-budgetdykare-h1545.115165/#post-2928534Missat den.. Låter inte lovande..