Jag är med dig hela vägen i den tankegången, tyvärr. För det är ju en trend som inte går att vända när det väl har skett.Absolut, jag ville mest lyfta det som en liknelse baserat på pris kontra kvalité
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är med dig hela vägen i den tankegången, tyvärr. För det är ju en trend som inte går att vända när det väl har skett.Absolut, jag ville mest lyfta det som en liknelse baserat på pris kontra kvalité
Ja exakt, den var på andra plats på grund av Teal. Men nu har den gått till 1a plats för SS .Såg du att en av de blå SS hade typ struktur som Makon? Kan ju bli hur bra som helst.
Tur du sa det i pluralis och inte i singularis för det hade varit lite lätt skrämmande kanske .Tackar tackar, har själv stockar på 20cm
Ja exakt, den var på andra plats på grund av Teal. Men nu har den gått till 1a plats för SS .
Elshan har "läckt" vad som kommer sen också:
Hahaha, hade varit kul men hade också varit sjukt olustigt att skriva om på KS!Tur du sa det i pluralis och inte i singularis för det hade varit lite lätt skrämmande kanske .
I denna tråden kan allt hända. Fullständigt oberäknelig .Hahaha, hade varit kul men hade också varit sjukt olustigt att skriva om på KS!
Exakt samma tanke här! Jag väljer mellan svart old eller vit med bgw9 lume. Utan datum och utan mercedes visare. Just nu lutar det åt den vita!Ja jag var ganska bestämd på svart tavla, no date och old radium (gillar guldindex, och gissar att det kanske bara finns med old radium), men börjar leka med tanken att kanske köra vit tavla, no date och BGW9 istället.....
Fan alltså, vad svårt det är
Satt precis o läste några andra trådar, within 1 el 2 sidor, påhopp, hamnar man 1 mm utanför topic, så hoppar KS poliserna fram snabbt, etc, etc, fy fn va skönt, igen, att jag sålt av dyrdinkor och ej besöker vissa trådar, som förvisso vore mkt intressant läsning, för DR Phil tex
Och med risk för att hängas och bli doppad i tjära och fjädrar så måste jag lätta mitt hjärta... Jag tycker inte Norrlands guld är god....Varför ska det envisas med att regna så fort jag sätter igång grillen denna sommar?
Helt okej! Alla kan inte ha god smakOch med risk för att hängas och bli doppad i tjära och fjädrar så måste jag lätta mitt hjärta... Jag tycker inte Norrlands guld är god....
Jag skyller på taskig barndom eller nått...Helt okej! Alla kan inte ha god smak
Haha, ja jag har hängt i en del annat tidigare men denna och G-shock-tråden har absolut mest "va dig själv, du är välkommen" - mentalitetSatt precis o läste några andra trådar, within 1 el 2 sidor, påhopp, hamnar man 1 mm utanför topic, så hoppar KS poliserna fram snabbt, etc, etc, fy fn va skönt, igen, att jag sålt av dyrdinkor och ej besöker vissa trådar, som förvisso vore mkt intressant läsning, för DR Phil tex
Alla kan inte gilla Norrlands det förstår jag. Vad har du för gott därbakom i glaset då, Dompa ’62?Och med risk för att hängas och bli doppad i tjära och fjädrar så måste jag lätta mitt hjärta... Jag tycker inte Norrlands guld är god....
Haha I wish! Något med bubblor frugan bjussade på..Alla kan inte gilla Norrlands det förstår jag. Vad har du för gott därbakom i glaset då, Dompa ’62?
Snyggt. Måste varit antingen klockan eller drycken som fixade det. Norrlands ”Guld” bör ju haft nåt med saken att göra helt klartJag och min Zelos fortsätter i inkörda spår från gårdagen, Norrlands på en polares altan! Tror den besitter magiska krafter, spelade mini-golf tidigare idag och lyckades vinna, en bedrift som jag aldrig lyckats med förut
Skål alla micro-vänner i tråden. Hoppas alla har en solig och fin lördag
Snyggt. Måste varit antingen klockan eller drycken som fixade det. Norrlands ”Guld” bör ju haft nåt med saken att göra helt klart
Jag med.Ja jag har varit sjukt sugen på den!
Samma härBrukar oxå byta, det är det som är det fina, då roterar jag 4 klockor på en dag, fast jag ”bara” byter en gång, därför behöver jag så många klockor, är svaret när min kära hustru, så ofta säger, en till ?
Forza italiaLättdrucken deluxe..
Helt okej !
Hur är lumen på era affordables?
Klockbrännan efter en dag på beachen.