Ny boett?Nytt från Steinhart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny boett?Nytt från Steinhart
Ser verkligen härligt "vintage" ut i färger och krona.Nytt från Steinhart
Ny boett?
Ser verkligen härligt "vintage" ut i färger och krona.
Och framför allt, en vintage boett i 39 mm... μ- klockan..Ser verkligen härligt "vintage" ut i färger och krona.
Jaaaaa!Och framför allt, en vintage boett i 39 mm... μ- klockan..
Står i beskrivningen att det är en pepsi (blå-röd), tyckte det såg ut som en coke! Dessutom keramisk..., blir allt bättre..Nytt från Steinhart
Hur var det nu @kjesul vad innebär Premium?Står i beskrivningen att det är en pepsi (blå-röd), tyckte det såg ut som en coke! Dessutom keramisk..., blir allt bättre..
Att rotorn är i guldfärg och graverad.... och att det då är en glasad baksida. Verket är samma elaborée som i vanliga tror jag (på min i alla fall).Hur var det nu @kjesul vad innebär Premium?
Dekorerat urverk om de inte ändrat något mer nu. Ingen skillnad i funktioner vad jag förstod.
Tack, inget med tidavikelse alltså, det var inte så mycket att hurra förAtt rotorn är i guldfärg och graverad.... och att det då är en glasad baksida. Verket är samma elaborée som i vanliga tror jag (på min i alla fall).
Precis och som jag la till ovan, inte värt att betala nåt för tycker jag. Möjligen då om det står nåt trevligt μ-specifikt på rotor eller verk. Men nä, hellre nån trevlig gravyr på en täkt baksida som typ "Birchgroves änglar" eller nåt. Nåväl det skall ju inte diskutteras här, finns en konversation för det..., sorryTack, inget med tidavikelse alltså, det var inte så mycket att hurra för
Ja det är 42mm vintage boetten i mindre format som Steinhart nu äntligen har släpptVisst ser det ut som bandhornen är mer vinklade nu? Eller ser jag i syne?
O betänk 20 sidor i pm kring microdinkan som tillägg...100 sidor sen den 5 juli. Två veckor. Förra hundra gick på två och en halv vecka. Fortfarande ökning i hastighet (pga, trots eller tack vare en del tråkiga diskussioner?).
Svårt att se tycker jag, ingen bild i profil riktigt. Vore ju trevlig om så vore.Visst ser det ut som bandhornen är mer vinklade nu? Eller ser jag i syne?
Just det, det har du rätt i. Så egentligen gick det ännu mycket fortare...O betänk 20 sidor i pm kring microdinkan som tillägg...
O betänk 20 sidor i pm kring microdinkan som tillägg...
Va fasikens . Djävulskt bra,vill ha.Nytt från Steinhart
Det är det som det jobbas mot nu ja.Är det bestämt att det blir en Steinhart eller? Jag är lite skeptisk i så fall men annars är idén om en mikrotråds-LE enastående bra. Lägg gärna med mig i tråden!
Detta bådar gott inför LE-klockan .Lite mer bilder om ingen postat redan.
SnyggtAv med länk och på med Hadley-Roma.
Blev helt ok .
JessDetta bådar gott inför LE-klockan .
Att rotorn är i guldfärg och graverad.... och att det då är en glasad baksida. Verket är samma elaborée som i vanliga tror jag (på min i alla fall).
Edit: Den funktionen känns inte nödvändig att betala en extra krona för i μ-klockan, för min del i alla fall...
yes så blir det nog. Framröstat o klartÄr det bestämt att det blir en Steinhart eller? Jag är lite skeptisk i så fall men annars är idén om en mikrotråds-LE enastående bra. Lägg gärna med mig i tråden!
Den där var ju riktigt mumma byt ut till Jubilee och en annan tavla så har vi vår LENytt från Steinhart
Ser verkligen härligt "vintage" ut i färger och krona.
Visst ser det ut som bandhornen är mer vinklade nu? Eller ser jag i syne?
Står i beskrivningen att det är en pepsi (blå-röd), tyckte det såg ut som en coke! Dessutom keramisk..., blir allt bättre..
Va fasikens . Djävulskt bra,vill ha.
Lite mer bilder om ingen postat redan.
Ett sånt upplägg föreslog jag just i konversationen (plus jubilee). Kanske skall försöka hålla den diskussionen där så det går att följa... Eller vad tycker ni?En av modellerna kan bli nedan i den nya 39mm vintage boetten