• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt från Steinhart :)

iUrQp9F_4jA6YGIIt5L_oNaXpX41CVv0W1AwF6ti3Pgm1IrQkceKA7ydT68XCIZLEXJNcZ0aqiTYhJc3uFedERDTQKvuGrINeabspzNWnKtLT81r_utSy8B2J7s88m7vNVRXGl695YV6UhBUZi4OUBWZJNC7GA=s0-d-e1-ft
Ny boett?

Tack, inget med tidavikelse alltså, det var inte så mycket att hurra för :(
Precis och som jag la till ovan, inte värt att betala nåt för tycker jag. Möjligen då om det står nåt trevligt μ-specifikt på rotor eller verk. Men nä, hellre nån trevlig gravyr på en täkt baksida som typ "Birchgroves änglar" eller nåt. Nåväl det skall ju inte diskutteras här, finns en konversation för det..., sorry :)

Att rotorn är i guldfärg och graverad.... :( och att det då är en glasad baksida. Verket är samma elaborée som i vanliga tror jag (på min i alla fall).

Edit: Den funktionen känns inte nödvändig att betala en extra krona för i μ-klockan, för min del i alla fall...
Är det bestämt att det blir en Steinhart eller? Jag är lite skeptisk i så fall men annars är idén om en mikrotråds-LE enastående bra. Lägg gärna med mig i tråden!
yes så blir det nog. Framröstat o klart

Ser verkligen härligt "vintage" ut i färger och krona.

Visst ser det ut som bandhornen är mer vinklade nu? Eller ser jag i syne?

Står i beskrivningen att det är en pepsi (blå-röd), tyckte det såg ut som en coke! Dessutom keramisk..., blir allt bättre..:)

Va fasikens :eek:. Djävulskt bra,vill ha.

Lite mer bilder om ingen postat redan.
F4397740-D309-4C6C-A4B7-C63ED6C4F2B3.jpeg
7E4E375B-6EB1-4785-B72D-C6FCCB1B3461.jpeg
35E11D50-3EE0-4B07-9E81-3FF9C14C6BA8.jpeg

En av modellerna kan bli nedan i den nya 39mm vintage boetten

FB_IMG_1563320768688.jpg

Tillbaka
Topp