Ja, mycket mycket bra!Sorry alla men jag bara måste dubbel posta denna. Är sjuk nöjd.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, mycket mycket bra!Sorry alla men jag bara måste dubbel posta denna. Är sjuk nöjd.![]()
Antar att du inte skickar tillbaks den då du till slut lyckades vrida på den?
Vikt ?Tavlan på den får verkligen all fokus nu och den är ju grym.
Nej orkar inte med detAntar att du inte skickar tillbaks den då du till slut lyckades vrida på den?
Jag gillar den svarta mest. Kommer se sjukt bra ut på massor av olika straps.Fastnat för spinnaker hull california dial! Frågan är bara vilken färg?
Den sandblästrade svarta är jävligt ball och jag har ju ingen annan klocka i svart så det lutar åt den för omväxlingsskull.![]()
![]()
Stål med svart tavla är inte fy skam den heller!
![]()
Stål med blå tavla, fan den är mums den med. Beslutsångest allan! Eller vad säger ni? Är det inget å ha?
He he snyggt!!!Lite klockpillande.. Och trådens officiella öl.
![]()
Har sett den på ett ljust sandfärgat kanvas band, det var riktigt snyggt!Jag gillar den svarta mest. Kommer se sjukt bra ut på massor av olika straps.
Jag röstar för den blåa, men sen är jag en sucker för blått så lyssna inte på mig.Fastnat för spinnaker hull california dial! Frågan är bara vilken färg?
Den sandblästrade svarta är jävligt ball och jag har ju ingen annan klocka i svart så det lutar åt den för omväxlingsskull.![]()
![]()
![]()
Stål med blå tavla, fan den är mums den med. Beslutsångest allan! Eller vad säger ni? Är det inget å ha?
Fastnat för spinnaker hull california dial! Frågan är bara vilken färg?
![]()
![]()
Blå är så snygg den med och det saknas ju även en klocka med blå tavla i klocklådan så svårt val detta!Jag röstar för den blåa, men sen är jag en sucker för blått så lyssna inte på mig.![]()
Den svarta är helt klart grym! Får se hur länge jag kan vänta innan jag trycker på köp knappenTycker den svarta är grym. (lånad bild tyvärr)![]()
Har du tryckt nu?Blå är så snygg den med och det saknas ju även en klocka med blå tavla i klocklådan så svårt val detta!
Den svarta är helt klart grym! Får se hur länge jag kan vänta innan jag trycker på köp knappen![]()
Scrollade igenom deras Instagram och även om det inte är något för mig så är de ganska roliga.Vad tycker ni om märket out of order? Deras slogan är dessutom damaged in italy, vilket jag tycker är väldigt roligt. Någon som köpt något kul från dom?![]()
Jag velar fram och tillbaka.Och hur många i tråden har nu köpt en?
![]()
Samma härJag velar fram och tillbaka.
Satsar på trådklockan..Och hur många i tråden har nu köpt en?
![]()
Hommage-NorrlandsHe he snyggt!!!
Ja, jag tycker att dom gör väldigt udda klockor med humorScrollade igenom deras Instagram och även om det inte är något för mig så är de ganska roliga.![]()
Är också intresserad av en eventuell microtrådsklockaDu är med i tråden nu![]()
Du är tillagd i trådenÄr också intresserad av en eventuell microtrådsklocka![]()
800 sidor i tråden och mitt 1001:a inlägg. Jag är nog lite klockberoende.Vilken underbar dag det varit trots strulet i början med vridningen.
Vart själv vid husvagnen hela dagen då frugan och ena grabben åkte till Halmstads äventyrsland med sin syster och hennes barn.
Blivit paketöppning, några goda öl och grillat lite korv.
Kollat på Tropicen tusen ggr och även fotat
utan att få blickar miner och suckar av barnen och frugan
![]()
Den magiska stunden när man ska öppna lådan.
![]()
Hur går det med din Teal, och jag har för mig du beställde GMT-länken också?Länken till Zelos Horizons finns på Seriouswatches nu.