TheRedDevil
Basic
Ja första veckan efter en semester är nog den jobbigaste... men som tur är så älskar jag mitt jobb så det går nog över fortOj den där dagen kan vara hemsk.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja första veckan efter en semester är nog den jobbigaste... men som tur är så älskar jag mitt jobb så det går nog över fortOj den där dagen kan vara hemsk.
Visst är gummit bekvämt? Jag tyckte det var grymt bra.
En äldre vagn, en Adria Forma 560 - 93. Campar för lite för att ha något dyrt. Blir bara ca 14 dagar om året men dom vill jag inte vara utanHärligt med ordning
Vad har du för vagn?
Ja klockan är det ordning på med och oerhört fiiin![]()
Haha helt rättEn äldre vagn, en Adria Forma 560 - 93. Campar för lite för att ha något dyrt. Blir bara ca 14 dagar om året men dom vill jag inte vara utan. Funderar dock på ett byte till nästa säsong. Beträffande klockan så är jag närmast pedant även med vad jag kallar beaters. Riktigt grova göromål ja då åker allt av.
(Såg bjudningen i sista meningen och klargör att det är grövre göromål med kläderna på som menas)
Trist läge det där. Själv så la jag en likadan i kundkorgen förra söndagen och fick då reda på att det var semesterstängt till idag 28/7.är det bara timefactors som säljer smiths?
mina försök att köpa en smiths explorer går ju halvtaskigt och nu är eddie sjukskriven och shoppen stängd tills vidare...
"Ordering was open from 1500 hrs (UK time) 28 July and sufficient orders were received to keep me busy packing until the end of this week. Then I'm admitted to hospital on Sunday 4 August for surgery to repair an abdominal aortic aneurysm. The surgeon has advised that I'll be in hospital for 7 - 10 days and then will be unlikely to be fit for work for a month. I'll update this page with a date when I'll be open for business again as soon as I can."
är det bara timefactors som säljer smiths?
mina försök att köpa en smiths explorer går ju halvtaskigt och nu är eddie sjukskriven och shoppen stängd tills vidare...
"Ordering was open from 1500 hrs (UK time) 28 July and sufficient orders were received to keep me busy packing until the end of this week. Then I'm admitted to hospital on Sunday 4 August for surgery to repair an abdominal aortic aneurysm. The surgeon has advised that I'll be in hospital for 7 - 10 days and then will be unlikely to be fit for work for a month. I'll update this page with a date when I'll be open for business again as soon as I can."
Snyggt! Grymt sommartrevlig med det gummit på.Har sagt det förr och jag säger det igen, försök att slå minutvisaren på 60 Atmos i läsbarhet i dåligt ljus!
![]()
Blingig är den också!
![]()
Mmm, dooooome!
![]()
Går bezeln att vrida åt bägge håll ?Italienska skönheten på armen i kväll. Bärs mycket komfortabelt. Har fått Gmt-visaren lite justerad av min lokala urmakare och Roberto på MV skickade en slant för att täcka kostnaden. Bra service från italienarna.
Edit: Oj så suddigt... Bilden såg bra ut på mobilen men på datorn...
![]()
Italienska skönheten på armen i kväll. Bärs mycket komfortabelt. Har fått Gmt-visaren lite justerad av min lokala urmakare och Roberto på MV skickade en slant för att täcka kostnaden. Bra service från italienarna.
Edit: Oj så suddigt... Bilden såg bra ut på mobilen men på datorn...
![]()
Går bezeln att vrida åt bägge håll ?
AhNej, tyvärr.
Som en dykarebezel som hos de flesta "affordable" gmt
Ja, den fick en helt annan karaktär med det gummit.Snyggt! Grymt sommartrevlig med det gummit på.
Tillräckligt många för att de ska kunna göra så :/ Jag passade pga just väntetidendom har ju ingenting i lager?
försöker man köpa en klocka som det inte står slutsåld på får man detta meddelande:
"THIS WATCH IS STILL NOT IN STOCK. A 50% DEPOSIT IS REQUIRED AND IT IS MADE IN ORDER TO CONFIRM YOUR PRE-ORDER.
EXPECTED DELIVERY DATE: AROUND JANUARY/FEBRUARY 2020 THOUGH SMALL DELAYS MAY OCCUR"
vem i hela friden vill vänta till nästa år och dessutom betala 50% i förskott?!?![]()
Jag vill och har beställt en.dom har ju ingenting i lager?
försöker man köpa en klocka som det inte står slutsåld på får man detta meddelande:
"THIS WATCH IS STILL NOT IN STOCK. A 50% DEPOSIT IS REQUIRED AND IT IS MADE IN ORDER TO CONFIRM YOUR PRE-ORDER.
EXPECTED DELIVERY DATE: AROUND JANUARY/FEBRUARY 2020 THOUGH SMALL DELAYS MAY OCCUR"
vem i hela friden vill vänta till nästa år och dessutom betala 50% i förskott?!?![]()
Jag har en med datum. Tycker det passar bra där vid kl 6.Så jäkla sugen på barracudan.. vad tycker ni om date / no-date .. jag själv brukar föredra med date.. men just i barracuda fallet tycker jag helheten nästan blir bättre utan..
Regnade vid Marstrand ungefär samtidigt som du skrev detta. Men sedan var det varmt resten av dagenIngen åska eller regn än här på bästkusten, kommer väl. Hann med att bada..
![]()
Har alltid varit en som hatar att förstöra saker!En äldre vagn, en Adria Forma 560 - 93. Campar för lite för att ha något dyrt. Blir bara ca 14 dagar om året men dom vill jag inte vara utan. Funderar dock på ett byte till nästa säsong. Beträffande klockan så är jag närmast pedant även med vad jag kallar beaters. Riktigt grova göromål ja då åker allt av.
(Såg bjudningen i sista meningen och klargör att det är grövre göromål med kläderna på som menas)
Har åkt husbil i snart 20 år.Haha helt rätt
Jag håller med ang vagn man klarar sig bra med tätt tak över huvudet,man sover bara
Jag står själv på säsong så rullar bara dit o hem.
Kan komma att ändra mig alltså@hammermountain Paradive är ju du, ska den verkligen säljas![]()
@hammermountain Paradive är ju du, ska den verkligen säljas![]()
Kan komma att ändra mig alltsåså får se om någon nappar innan dess....
![]()
Ni har rätt, grabbar! Bra att ha er när impulserna faller påHåller med, den där står det ditt namn på, en klocka jag för alltid kommer förknippa med dig @hammermountain