gab
KS Explorers Club
https://klocksnack.se/threads/borealis-adraga.116696/
Någon här som är sugen? Specialpris för er i microtråden
Någon här som är sugen? Specialpris för er i microtråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar ochHa den äran i förskott
Och anar jag en NTH på väg? Jag såg att det släpptes nya batcher av vissa modeller.
någon som lyckats handla hos timefactors? (öppet nu). eftersom det här är tredje eller fjärde veckan jag försöker och faktiskt kommit fram innan dom stängt för veckan. jag kommer så långt att jag får bekräfta mitt kreditkort via mobilt bankid (som verkar gå bra) sen händer ingenting. inget dras från kortet och när man kommer tillbaka till websidan ligger klockan fortfarande i kassan.
nu ger jag upp!
ps.
någon som är sugen att sälja sin "SMITHS EVEREST PRS-25 36mm" till mig så skicka pm!
ds.
Borde jag ta med en klocka till på semestern? Här har jag allt, saknas möjligen en bergsbestigarklocka. Någon som vill sälja en Smiths Everest 36 till mig?
Förbenade mördarhetta
Inte jag hahaNjuter ju!
Förstår dig! Man blir lätt sugen på en sån. Tavlan e allt grym och lite annorlunda med den månliknande ytan. På denna modellen som jag har så är ju indexen ganska mörka, typ gråa så läsbarheten när det blir mörkare blir klart sämre. Även Lumen e ju kass på denna, ska vara betydligt bättre på de andra. Annars är den rätt så cool denna mörka tavlan med mattsvarta boetten, skriker "stealth" om den . Det känns väl ändå som man får vad man betalar för, kanske tom lite mer. Gummit som följer med denna tycker jag var riktigt bra och för pengen, i detta fall 2600kr för en helt NY klocka så får man ändå mycket för pengarna det är ju trots allt en "liten" peng i denna hobby.Riktigt sugen på en Spinnaker!
Är tavlan så bra som den ser ut, eller rent av bättre?
Tack för info och fina bilder!Förstår dig! Man blir lätt sugen på en sån. Tavlan e allt grym och lite annorlunda med den månliknande ytan. På denna modellen som jag har så är ju indexen ganska mörka, typ gråa så läsbarheten när det blir mörkare blir klart sämre. Även Lumen e ju kass på denna, ska vara betydligt bättre på de andra. Annars är den rätt så cool denna mörka tavlan med mattsvarta boetten, skriker "stealth" om den . Det känns väl ändå som man får vad man betalar för, kanske tom lite mer. Gummit som följer med denna tycker jag var riktigt bra och för pengen, i detta fall 2600kr för en helt NY klocka så får man ändå mycket för pengarna det är ju trots allt en "liten" peng i denna hobby.
Vilken av modellerna är du sugen på? Den blåa i stål verkar ju inte tråkig! Hade gärna velat se å klämma på den
Tog lite fler bilder:
Verkar än sålånge haft tur med gången också
Ja priset är bra helt klart! Brons e ju väldigt ballt det med. En pvd måste man ju minst ha i lådan iaf, detta är min första pvd.Tack för info och fina bilder!
Priset är ju skamlöst bra!
Tavlan är fantastisk.
Har spanat på chrono, de andra automaterna är också läckra!
Suget börjar bli kännbart...
Antingen en PVD klocka eller brons.
Nu ska vi sälja och fundera!
Tack än en gång!
Förbenade mördarhetta
Härligt med alla bilderna!Ja priset är bra helt klart! Brons e ju väldigt ballt det med. En pvd måste man ju minst ha i lådan iaf, detta är min första pvd.
Kom på att jag hade ett lite tjockare lädeband ala Panerai style som jag var tvungen att testa! Blev väl sådär, hade föredragit ett ljusare läder men det funkar ändå. Känns som att den sväljer allt man sätter på
Tack, ja loggan påminner lite om radioaktivitetGött! Iaf vid stranden, var dock 16-18grader idag i vattnet så det sög
Men trevlig deep blue! Alltid gillat dem, tycker kontra många, att loggan är väldigt trevlig
Lika bra det Jag har ändå inga pengar.Gräset klippt, husvagnen och ena bilen är tvättad.
Min nya beater är härmed utsedd .
Borde det inte vara tvärtom?F-91 på dagarna (stranden) och Hamtun på kvällarna. Bra kombo ändå
Du behöver inte vara orolig. Jag är ganska försiktig med mina beaters också .Lika bra det Jag har ändå inga pengar.
Visst är gummit bekvämt? Jag tyckte det var grymt bra.F-91 på dagarna (stranden) och Hamtun på kvällarna. Bra kombo ändå
Inte jag haha
Härligt med ordningGräset klippt, husvagnen och ena bilen är tvättad.
Min nya beater är härmed utsedd .
Oj den där dagen kan vara hemsk.
Vi förbereder oss för att återkomma till jobbet imorgon...