Luktar yrkeskriminellaDet som är det sjuka i det hela, han går under egen identitet. + mor och far har alla hittat. Folk som ringt dem har fått hot till nära och kära.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Luktar yrkeskriminellaDet som är det sjuka i det hela, han går under egen identitet. + mor och far har alla hittat. Folk som ringt dem har fått hot till nära och kära.
Det är bland det sjukaste jag hört.. Jag hoppas verkligen att du får tillbaka pengarna och en riktig version av klockan du trodde att du köpteDet som är det sjuka i det hela, han går under egen identitet. + mor och far har alla hittat. Folk som ringt dem har fått hot till nära och kära.
Blev blåst på 15k på en omega seamaster en gång i tiden. Så jag vet hur det kännsjapp.... Tyvärr.
Det är så man kräks...Det som är det sjuka i det hela, han går under egen identitet. + mor och far har alla hittat. Folk som ringt dem har fått hot till nära och kära.
Samma typ av klocka...Blev blåst på 15k på en omega seamaster en gång i tiden. Så jag vet hur det kännspengarna är bara att glömma tyvärr. Se det som läropengar. Jag gör bara affärer med folk här på KS och eventuellt på wus av medlemmar med massor av referenser.
Aj. Lider med dig. Hoppas att det reder upp sig på något sätt.Nope stora klockgruppen på fb.
När klockan kom var det en kopia. En dyr kopia, men det är inte nära 12000.
Får jag fråga om användare? Köpte en gång via FB och fick inget annat än ursäkter, turligt nog var det endast 1500kr. Det var första och sista gången jag handlade genom FB. Säljaren var från DK och utgav sig för att vara hobby urmakare och verkade också gå under egen identitetJapp + 5 fall i danmark och polisen verkar inte kunna göra något.
Mycket trevlig![]()
![]()
Fredags klocka!![]()
I efterhand hade jag gärna betalt dom extra 5-6k dom gick för här för typ två år sedan. Men det är lätt att vara efterklok... Kämpa på, försök få tillbaka pengarna via polisanmälan (min var från Estland, så var typ kört från början) och var uthållig. Är det flera som blivit blåsta av en person som är bosatt i Sverige tror jag det finns goda möjligheter att hen åker dit. Men det kan ta ett tag.Samma typ av klocka...
Fredrik Jacobsson JärfällaFår jag fråga om användare? Köpte en gång via FB och fick inget annat än ursäkter, turligt nog var det endast 1500kr. Det var första och sista gången jag handlade genom FB. Säljaren var från DK och utgav sig för att vara hobby urmakare och verkade också gå under egen identitet![]()
Samma typ av klocka...
Toppen! Zuludiver?Nytt band på Squalen! Bra eller bunghole?
![]()
Mina sympatier, finns gott om idioter tyvärr. Håller mig uteslutande till KS och WuS där det finns någon form av track record att härleda till. Hoppas det löser sig för digFredrik Jacobsson Järfälla
Blivit blåst på 12000 i veckan och behöver få loss lite cash. Någon som är sugen på denna:![]()
Japp!Toppen! Zuludiver?
Nytt band på Squalen! Bra eller bunghole?
![]()
Nytt band på Squalen! Bra eller bunghole?
![]()
Är beredd att hålla med. Väldigt bekvämt dock! Gillar 284 men tycker inte att det funkar så bra på 1521:an. Har ett sånt på min Turtle och där funkar det bra!Nja... för bulkigt.
Pröva hellre ett 284 om det är bonetto
Tack!Mycket bra!
Fan, är ju dykare. Ska väl va lite bulk?!
Hehe, på sätt och vis! Det sticket ut lite mycket åt sidorna kanske?Fan, är ju dykare. Ska väl va lite bulk?!![]()
Doftar mysigt och är riktigt skönt!
Hehe, på sätt och vis! Det sticket ut lite mycket åt sidorna kanske?
Ja, gillar också färgen. Älskar doften på dessa också!Jo, det gör nog det!Färgen är grym!