• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja, du har helt rätt!
Vad är poppis om 20år?
Barnbarn som inte finns än, här är arvet från farfar!:)

16197081-04D5-4352-9BB3-E337C04E7F75.jpeg

6B3369CC-89F8-44CC-8741-F2FF8A33DAA0.jpeg

Dito, här från farfars farfars farfar :)

Senast ändrad:
Håller med här också även om jag själv väntar på just en San Martin med ett väldigt likt kronskydd :D. Det stora problemet tidigare har varit att alla inte har varit lika trevliga och ödmjuka som du är i detta fallet. Köper och accepterar ditt resonemang fullt ut även om jag själv gillar det mesta i klockväg och även homager (inte allt dock) :).

Tack förresten. :)

Det är lite för lätt att vara otrevlig på internet. Med lite trevligheter kan man ofta komma längre. De riktigt skickliga kan be folk att fara åt helvete så att de ser fram emot resan. Den nivån tror jag inte att jag nått än. :)

Jag ger mig fanken på att det kommer vara en gammal iPhone av enklare slag som är det som hipsters vill ha om 10 eller 20 år. :)

Haha, ja jag kommer sörja nu när jag tvingas ge upp min iPhone LE i gamla 5S-formatet. Den kommer jag sakna de närmaste 20-30 åren. Hej gigantofån och ont i tummen. Tillverkare borde tänka mer på oss som krossat tummarna i skidbacken.

Marnaut Dials.jpg

I klockväg väntas nu närmast en Yema och den där dykaren från Kroatien. De håller på att testas och byggas, kul när man får uppdateringar från processen.

Riktigt snygg, tror det nästa gång får bli en yema... Men har samma problem som andra här, fler klockor kommer in än som går :facepalm:
Tackar!
Ja det är ju tyvärr så :D

Den är grym! Hör av dig om du ändrar dig om den :)

Du hade den nya GMT’n också ellerhur? Bra kombo i så fall med en polerad och en borstad.
Yes det stämmer. Två väldigt olika klockor faktiskt. Gillar dem på olika sätt. GMT är riktigt grym den med.
Jag hör av mig ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp