• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick hem ett Bamboo till tanken idag. Det piggade upp!:happyhappy:
Återkommer när det är monterat!
IMG_20200601_150712.jpg

Senast ändrad:
Bamboozled
IMG_20200601_152133.jpg
IMG_20200601_152137.jpg
IMG_20200601_152146.jpg
IMG_20200601_152216.jpg

Det gjorde inte ont kan jag meddela. Nu har jag iallafall ett alternativ om bundet inte blir som jag tänkt mig.:)

Tycker dock att det här satt som en fläskläpp. Härmed är tanken med i rotationen.:happyhappy:
Nu saknas bara dom nya diskarna. Har kontakt med en kanadensare som har diskar, men han är lite svår att få svar från tyvärr...o_O

Bamboozled
IMG_20200601_152133.jpg
IMG_20200601_152137.jpg
IMG_20200601_152146.jpg
IMG_20200601_152216.jpg

Det gjorde inte ont kan jag meddela. Nu har jag iallafall ett alternativ om bundet inte blir som jag tänkt mig.:)

Tycker dock att det här satt som en fläskläpp. Härmed är tanken med i rotationen.:happyhappy:
Nu saknas bara dom nya diskarna. Har kontakt med en kanadensare som har diskar, men han är lite svår att få svar från tyvärr...o_O

Riktigt bra tycker jag! Hoppas att du får svar och löst diskarna snart också så blir den toppen. Kul pjäs helt klart. :)

Samma här. Med lite tur så landar min på handleden i slutet av veckan :). Vad blev det för färg? För egen del blev det en Batman.
Härligt! Hoppas på samma:) Ser du någon info om du spårar?
Jag tog en helsvart med gröna gmtvisaren. Har varit sugen på något svart-grönt. Tänkte köpa en Certina men knep den istället. :p
Ska användas som jobbeater tänkte jag. :)

Härligt! Hoppas på samma:) Ser du någon info om du spårar?
Jag tog en helsvart med gröna gmtvisaren. Har varit sugen på något svart-grönt. Tänkte köpa en Certina men knep den istället. :p
Ska användas som jobbeater tänkte jag. :)
Trevligt :). Ja jag kan se att min är på väg när jag spårar. Beräknad ankomst 3-6 juni. Håller tummen för det.

Vilket är synd. Blir bättre dynamik om det är blandat. Men det är väl så att vissa intressen har väldigt hög dominans av det eller det andra.
Ja det hade nog varit bra för forumet med en större blandning där :). Förstår dom dock om dom tittat in på fel ställen. Mycket är ju stelare än ett järnspett vilket kan skrämma bort det mesta.
Här inne hade säkert funkat :)

Tillbaka
Topp