Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
	Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus. 
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rimligt att lägga sin nya länk på hundens rygg för en bra bildFick hem ett Bamboo till tanken idag. Det piffade upp!
Återkommer när det är monterat!
![]()
Fick hem ett Bamboo till tanken idag. Det piffade upp!
![]()

Helt rimligt att lägga sin nya länk på hundens rygg för en bra bild![]()
Han gillar att vara delaktig.Schysst! Hyggligt att vovven ställer upp som underlag oxå.![]()

Bamboozled
![]()
![]()
![]()
![]()
Det gjorde inte ont kan jag meddela. Nu har jag iallafall ett alternativ om bundet inte blir som jag tänkt mig.
Tycker dock att det här satt som en fläskläpp. Härmed är tanken med i rotationen.
Nu saknas bara dom nya diskarna. Har kontakt med en kanadensare som har diskar, men han är lite svår att få svar från tyvärr...![]()
Samma här. Med lite tur så landar min på handleden i slutet av veckanKlippte PAGANI design GMTn i helgen och nu verkar den vara skickad från Tjeckien. Gick snabbare än väntat.![]()
![]()
Härligt! Hoppas på sammaSamma här. Med lite tur så landar min på handleden i slutet av veckan. Vad blev det för färg? För egen del blev det en Batman.
TrevligtHärligt! Hoppas på sammaSer du någon info om du spårar?
Jag tog en helsvart med gröna gmtvisaren. Har varit sugen på något svart-grönt. Tänkte köpa en Certina men knep den istället.
Ska användas som jobbeater tänkte jag.![]()
Kallt här också. Bra ventilation. Får rapporter hemifrån att det tydligen är varmt ute i verkligheten. Jag ser i alla fall sol genom fönstren, när jag går till fikarummet. På mitt kontor finns inga fönster.Värmer mig lite i solen för att klara av sista timmarna på det iskalla kontoret.
![]()
Det är så vackert på Island. Vi borde ha en GTG där nån gång!![]()
![]()
Knatar ner på stan til kebaberiet![]()
Ida knappt fråga längre men den har väl fel på vridringen som alla andra ?Trevligt. Ja jag kan se att min är på väg när jag spårar. Beräknad ankomst 3-6 juni. Håller tummen för det.
Ser inte var min är men har också 3-6Trevligt. Ja jag kan se att min är på väg när jag spårar. Beräknad ankomst 3-6 juni. Håller tummen för det.
Trevligt! Liten kommentar/fundering: Cola med light taste? Brukar de inte försöka säga något med "no sugar. full taste"?
Tio till femton snarkande medelålders män som kvartar, fiser och rapar högljutt i min lilla trerummare...Det är så vackert på Island. Vi borde ha en GTG där nån gång!
På tal om det. Finns det inga damer i den här tråden?När kör vi gubbar![]()
![]()
????
Det finns knappt några damer på KS från första början dessvärre, så det är nog högst tveksamtPå tal om det. Finns det inga damer i den här tråden?![]()
Post-Corona någon gång? Är fattig och upptagen student, så jag kan inte lova att jag kan komma, men det skulle vara fantastiskt underhållande!Tio till femton snarkande medelålders män som kvartar, fiser och rapar högljutt i min lilla trerummare...
När kör vi gubbar![]()
![]()
????
Vilket är synd. Blir bättre dynamik om det är blandat. Men det är väl så att vissa intressen har väldigt hög dominans av det eller det andra.Det finns knappt några damer på KS från första början dessvärre, så det är nog högst tveksamt![]()
På tal om det. Finns det inga damer i den här tråden?![]()
Det finns knappt några damer på KS från första början dessvärre, så det är nog högst tveksamt![]()
Nu blandar du nog ihop tal om damer och edamerVar det inte en dam som sålde en Traska Summiter nyligen som någon i tråden köpte? @Chumba ?
Ja det hade nog varit bra för forumet med en större blandning därVilket är synd. Blir bättre dynamik om det är blandat. Men det är väl så att vissa intressen har väldigt hög dominans av det eller det andra.
Är det gratis att åka med kollektivtrafiken på Island?Nu blir det gratis buss hem
Det är så man vet att man fått tillräckligt med mat.fick hjälp ut från kebaberiet medelst stark isländsk man och en skottkärra...
I Akureyri där jag bor är stadsbussarna gratis.Är det gratis att åka med kollektivtrafiken på Island?
Det är så man vet att man fått tillräckligt med mat.
Enligt mig är läderarmband så mycket snyggare på din fräna jumping hour.Fick hem ett Bamboo till tanken idag. Det piggade upp!
![]()
Vad buss-igt av dem![]()
![]()
Nu blir det gratis buss hem, fick hjälp ut från kebaberiet medelst stark isländsk man och en överdimensionerad skottkärra...
Edit: Kanske inte helt sant.