• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon tråden!
IMG_20200603_072507.jpg
God morgon! Inifrån solariet? ;)

Nej, men beror nog mest på att behov inte riktigt finns. Det är ju inte vi som straight:a som blivit förföljda, kriminaliserade eller misshandlade/mördade för vår läggning.
Det var förvisso ett skämt, vilket jag tyckte var tydligt. Dock så förstår jag mig ej på hur: historiskt förtryck = skattefinansierat tåg genom huvudstaden där vanliga lagar och regler ej behöver följas. BDSM-tält? Kom igen...

Det var förvisso ett skämt, vilket jag tyckte var tydligt. Dock så förstår jag mig ej på hur: historiskt förtryck = skattefinansierat tåg genom huvudstaden där vanliga lagar och regler ej behöver följas. BDSM-tält? Kom igen...
Ber om ursäkt, var inte meningen att inleda en diskussion i frågan.

Tänkte bara tillägga att förtrycket och diskrimineringen är närvarande än idag, kanske mindre i Sverige än i många andra länder, men jag tror de tycker det är viktigt att visa att Sverige står upp för allas lika värde och rättigheter. Sen hur mycket och vad som är skattefinansierat vet jag inte och kan inte ta ställning till om det är rätt. Men själva festivalen kostar ju inträde för besökarna och kan tänka mig att det drar rätt mycket folk till stan som bidrar till kommers osv.

Ber om ursäkt, var inte meningen att inleda en diskussion i frågan.

Tänkte bara tillägga att förtrycket och diskrimineringen är närvarande än idag, kanske mindre i Sverige än i många andra länder, men jag tror de tycker det är viktigt att visa att Sverige står upp för allas lika värde och rättigheter. Sen hur mycket och vad som är skattefinansierat vet jag inte och kan inte ta ställning till om det är rätt. Men själva festivalen kostar ju inträde för besökarna och kan tänka mig att det drar rätt mycket folk till stan som bidrar till kommers osv.
Ja det är ju bra att man tar ställning, men idag är ställning = splasha pengar på BDSM och att i tåg dansa nakna.

Vi håller troligtvis med varandra och en diskussion här om detta kan skippas haha men vill lämna en liten länk så ni hänger med på vad jag snackar om: https://alltomstockholm.se/stadsliv/guide/piskad-prides-kinkykvarter/

Kör nyförvärvet på jobbet idag. Den är jäkligt elegant denna. Nästan för elegant :) men ska nog köra med den som en "fin". Och då passar ju quartz perfekt. San martinen piloten bli min dagliga. Och nu är utmaningen att hålla fast vid detta;)
1591170956345750657735162750977.jpg

Heads up till tråden! Det blev en kort smekmånad och jag råkade beställa lite annat idag. :oops:
Dra ett PM om intresse finns annars kommer annons ikväll. Okej pris utlovas. :)
20200527_173625.jpg

Edit: Borta! Tack, tack för visat intresse. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp