Tack snälla, vrålsexiga former ändå (klockan alltså) Polerade/borstade delar i fin harmoniFår be om ursäkt för lite fingerprints men har inget att torka boetten med.
Här är lite fler bilder @Von
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Vad tycker du själv än så länge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snälla, vrålsexiga former ändå (klockan alltså) Polerade/borstade delar i fin harmoniFår be om ursäkt för lite fingerprints men har inget att torka boetten med.
Här är lite fler bilder @Von
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jag tycker det blir lite pinsamt för klockan, som att man kommer in i ett rum när någon håller på att byta om.
Inte hunnit granska så mkt ännu.Tack snälla, vrålsexiga former ändå (klockan alltså) Polerade/borstade delar i fin harmoni
Vad tycker du själv än så länge?
Det du söker är Flourvätesyra.Är din med stor som en vindruva?
Hatar den,kan man ta vinkelslip?
Då föredrar jag kapenDet du söker är Flourvätesyra.
Gnid in, bit ihop, spola rent.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fluorvätesyra
PS. Gör inte det är du snäll.![]()
På tal om tomtar.Bara tomten kostade 23 miljoner![]()
Ja, och presidentlänken gjorde sitt till det stiliga intrycket också, gillartInte hunnit granska så mkt ännu.
Men reagerade på boettens former med och polerat i kombination med borstat.
Och klassiska så mkt klocka för pengen.
Ska förlänga länken lite då den sitter tight nu.
Känns lite mer som en stilig dykare.
Guldiga vidare och index gör även så den leker gött med ljuset.
Ingared, känns som vi vandrar på samma stigarPå tal om tomtar.
Var ute och gick en promenad med en kompis, vad stöter man inte på längs stigen tror ni?
En hel klippa med tomtar så klart.
Helläskigt
![]()
![]()
![]()
Olla som i olla med kuken ?

Weird tänk om dom rör sig när du inte serPå tal om tomtar.
Var ute och gick en promenad med en kompis, vad stöter man inte på längs stigen tror ni?
En hel klippa med tomtar så klart.
Helläskigt
![]()
![]()
![]()
Haha
Olla som i olla med kuken ?
Haha nu hänger jag inte med alls![]()
Njae, det här var i Torslanda på Hisingen...Ingared, känns som vi vandrar på samma stigar![]()
Vill du sälja den till mig om du tröttnar på denHar nu haft mina Pagani i snart en vecka. Kvalitetsmässigt känns dom som en billigare Seiko modell. Kanske är länken en uns bättre på Seikon, dock har Paganin ett trevligare verk här.
![]()
Aha, då finns det fler tomtestigar...läskig trendNjae, det här var i Torslanda på Hisingen...

Här har du en länk till vad som händer, och jämfört med några andra mysiga syror, rätt kul faktisktDet du söker är Flourvätesyra.
Gnid in, bit ihop, spola rent.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fluorvätesyra
PS. Gör inte det är du snäll.![]()
Nja, vindruva vet jag inte..Är din med stor som en vindruva?
Hatar den,kan man ta vinkelslip?
Ohh så bra Borealisen är!! Jag älskar Borealis, det är bra, mycket bra grejer!
FantastiskaNja, vindruva vet jag inte..
Och jag gissar nej på vinkelslipsfrågan
![]()
Ohh så bra Borealisen är!! Jag älskar Borealis, det är bra, mycket bra grejer!
Kan inte komma på någon.Vad hade ni för idoler när ni var små ?
Min var Ronnie Peterson
(Det är möjligt att jag redan frågat detta)
Tack men jag gillar alla mina klockor, finns ingen anledning att sälja tidlös design.Vill du sälja den till mig om du tröttnar på den?
Hands down, Michael Jordan.Vad hade ni för idoler när ni var små ?
Min var Ronnie Peterson
Det är rätt inställning !Tack men jag gillar alla mina klockor, finns ingen anledning att sälja tidlös design.Den enda klocka som en vacker dag kommer hänga löst är min Garmin.
Same same, gillade iofs Hordak och Skeletor aningens för mycket som liten men räknas nog inteKan inte komma på någon.
Har nog aldrig haft någon idol tror jag. Har aldrig haft någons nylle på väggen iallafall.
Det hänger med i vuxen ålder. Kan nog inte påstå att jag ens ser upp till någon...
Är nog därför jag är så svårt att värva till sekter.![]()
Jag har tänkt och försökt komma på någon, men det gör jag inte. Ingen idol vad jag minns. Ska fundera lite till.Vad hade ni för idoler när ni var små ?
Min var Ronnie Peterson
Hade en stor plansch på Ronnie i början på 80.Vad hade ni för idoler när ni var små ?
Min var Ronnie Peterson
James Bond.Vad hade ni för idoler när ni var små ?
Min var Ronnie Peterson