• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Körde öppning i bilen innan. Bra sätt att börja semestern på. Bomb proof inslagning på paketet. Djäevfla silvertejp.

IMG_20200710_212443.jpg

Bra budskap. I like to party in speedos.

IMG_20200710_212457.jpg

Nu börjar det närma sig!

IMG_20200710_212514.jpg

Fin färg på bandet. Nu börjar ni kanske ana vad det är??
IMG_20200710_212530.jpg

Fyfan vad bra detta är! @Von hur fan kunde du släppa denna. Är ju så sjukt bra! Min femåring sa: sälj inte denna pappa. Haha, van vid pappas neurotiska flippande. Kanske en keeper som vi säger i tråden. Älskart!

IMG_20200710_212717.jpg

Sida vid sida med brother from another mother. Mässing X Brons. Grym patina!

IMG_20200710_212703.jpg

Hemma hos päronen. Notera kvitten i bakgrunden. Bra frukt. Bra klocka. Helnöjd.

IMG_20200710_212359.jpg

Nu till kruxet. Denna bär så sjukt bra. Skön färg. Ovanlig kombo osv. Problemet är att jag fått blodad tand för en Doxa SUB200. En gul tänker jag mig. Varför inte liksom?!

Tack @Von för en trevlig affär.
Så jävla glad att den hamnade hos dig kompis, en skönhet klär i allt osv osv. Fatta den på Apelviken en varm Julidag...oh wait o_O

Han/hon (avskyr hen) kan få min pagani design daytona white om så önskas?

Fint gjort @moggec ! Tänk om alla var lika givmilda, vilken trevlig värld!

Jag vill fortsätta i samma anda! (Om än med ett mindre bidrag)
Testade ett perlon på en klocka jag hittade hemma, men perlon är inget för mig!
Skänker gärna bort det till någon av alla oss ”aktiva” i mikrotråden! Bandet är grått i 20mm
D575749D-727D-4EAF-90E2-FAED88CB4471.jpeg

Jag hakar på skänkartrenden.:)
Jag har inte längre någon klocka som behöver 20mm band. Så om någon behöver ett grönt NM-band så är det bara att skicka ett pm.
IMG_20200521_194559__01.jpg

Bandet skänktes till mig av @Björn Boett och jag har inte pissat på det.;)
Bästa tråden!:D
Jag tror vi har en ny dag att ta till oss.
Giveaway friday!
Här är mitt bidrag:
Ett orange 22mm curved band från Cousins,
bortskänktes till den som kan tänkas ha någon nytta av det!:)
FDB5856A-6E2E-484E-A81C-6C04114CB9D7.jpeg

Upp med giveaways nu tråden!
Edit: Det finns fler än dessa som givit bort saker.
Hatten av till er också!:)
Ingen nämnd, ingen glömd.
;)
Edit 2: Bandet är gone with the Wind.

Senast ändrad:
kollegan hängde mkt i chamonix han va Snowboardåkare men gick tyvärr bort i cancer.
När vi åt på Donken engång så la han pommes mellan burgarna,ja tänkte va fan gör du :)
Poco Loco sätter sina spår. Det händer att jag gör likadant ibland.
Men det blir inte samma sak, tyvärr.
Deras burgare är precis som strårom omöjligt att få att smaka lika gott som på plats...

Fint gjort @moggec ! Tänk om alla var lika givmilda, vilken trevlig värld!

Jag vill fortsätta i samma anda! (Om än med ett mindre bidrag)
Testade ett perlon på en klocka jag hittade hemma, men perlon är inget för mig!
Skänker gärna bort det till någon av alla oss ”aktiva” i mikrotråden! Bandet är grått i 20mm
D575749D-727D-4EAF-90E2-FAED88CB4471.jpeg
Finns fler givmilda i tråden. Jag fick ett gummi i 20mm av @parasec mot ett bidrag till BCF.. Väldigt trevligt av honom.. :)

Enzo mechana är coola men ägaren är ingen vidare att ha och göra med vad jag läst. Finns trådar på WUS med personer som väntat 3år eller mer på klockor de betalat för. Och där responsen varit typ ”lugn, den kommer när den är klar”...
Jo, jag har sett det.o_O
Den på bilden är dock begagnad, så den känner jag mig ganska så trygg med. Kvalitén verkar det inte vara några problem med så vitt jag sett iallafall. Eller? När/om man väl får sin klocka alltså.:rolleyes:

Tillbaka
Topp