Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur fungerar ringen
60m ger ca 5min bottentid, 40m ca 10min. Så man vrider triangeln till minutvisaren sen tittar man på meterskalan, när minutvisaren når det djup man är på är det dags att simma upp.Hur fungerar ringen?
Aha, tack för förklaringen60m ger ca 5min bottentid, 40m ca 10min. Så man vrider triangeln till minutvisaren sen tittar man på meterskalan, när minutvisaren når det djup man är på är det dags att simma upp.
Sitter som en smäck
Mer San Martin.
![]()
Riktigt trevlig den här! Nu med ett lite mer bronsanpassat grovt läder.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Japp. Otroligt trevlig ur!Din första GG?![]()
Gött, blir perfekt!Nytt i garmin instinct. Blev tillslut en version 1 då den estetiskt är min favorit och priset var 1/4 av en ny 2 med
![]()
Glad jag tog 45mm iaf @MaBr, den känns lagom![]()
Japp. Otroligt trevlig ur!![]()
Jag vill också ha en GG. En Peacemaker vore najs. Missade att slå till på den som precis såldes här på KS.Eller hur! Haft två stycken och varit väldigt imponerad
Nu har de förvisso gått upp i pris mot innan men redan då gjorde de klockor som kändes 3ggr bättre än konkurrenterna. På de två jag haft har finish varit superb, inget alls att klaga på.
Har en handjagad Peacemaker Mk II i brons om det kan vara intressantJag vill också ha en GG. En Peacemaker vore najs. Missade att slå till på den som precis såldes här på KS.