• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

-RI-

Patek
2-Faktor
1000026705.jpg
1000026708.jpg

Tack för en trevlig affär @McNulty, tror jag kommer trivas bra med denna 😊
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor

chezz81

Cartier
2-Faktor
Såg Swatch och Blancpain är igång igen med ny färg. Svart skulle jag faktiskt kunna tänka mig testa. Inte helt såld på dom tidigare färgerna.

8F6CCD41-D1CB-4C6F-B1E2-061E6FA9A526.jpeg
Jag köpte den gul/svarta i London i höstas. Har varit ganska nöjd med den. Men den nya ser ju betydligt najsare ut.
Tycker Swatch/Omega och Swatch/Blancpain klockorna är en rolig idé som för priset är helt ok. Sen blev de kanske lite väl hypade.
 
  • Like
Reactions: M26

Lord_tito88

Patek
2-Faktor


Någon här som har testat?
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Alldeles för länge, någon har fått för sig att vi ska köpa ett hus och det kostar tydligen en massa pengar! 🙄😁


Haha, helt rätt! Ska ta det med FruBr så får vi se vad hon säger... 😅

Du behöver ju motivation för att köpa hus, orka gå på visningar, buda, pruta mm. Även för att rensa ut skräp och packa kartonger. Att köpa en billig micro innebär ju att du sparar massor av pengar jämfört med originalet.

En micro hit eller dit spelar ingen roll i det svarta hål som ett hus innebär.
 
Topp