Är det den krogen som tidigare låg vid Djurgårdsbron?Så här ska man gå på krogen!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det den krogen som tidigare låg vid Djurgårdsbron?Så här ska man gå på krogen!
![]()
![]()
Riktigt snygg den där!Laddar Eclipsen när jag morsar på Svinabådans Fyr.
![]()
![]()
Ja, jäkla bra finish på den och väldigt bra specs. Mycket bra klocka för pengen!Eller hur! Haft två stycken och varit väldigt imponerad
Nu har de förvisso gått upp i pris mot innan men redan då gjorde de klockor som kändes 3ggr bättre än konkurrenterna. På de två jag haft har finish varit superb, inget alls att klaga på.
Nix. Den gamla kina-krogen på Banérgatan-Narvavägen, så nära Djurgårdsbron i alla fall..Är det den krogen som tidigare låg vid Djurgårdsbron?
Tack och ja det är ett trevligt ur, men "juryn är fortfarande ute" om det skall stanna. Fick det i fredags och jag ger det veckan ut innan dom meddelas. För det fall den skall vandra vidare så har jag dig i åtanke.Riktigt snygg den där!
Villhöver nog en sån…![]()
Nja, jag tänkte inte på lokalen utan krogen Ponte Fiore som låg vid Djurgårdsbron.Nix. Den gamla kina-krogen på Banérgatan-Narvavägen, så nära Djurgårdsbron i alla fall..![]()
Jomen så kan det faktiskt va. Frun gissar det i alla fall. Jag håller mig undan från Östermalmsdjungeln normalt. Det räcker med sånt folk på jobbet.Nja, jag tänkte inte på lokalen utan krogen Ponte Fiore som låg vid Djurgårdsbron.
Viken?Laddar Eclipsen när jag morsar på Svinabådans Fyr.
![]()
![]()
Diggar bandkombon med.Man får kaffe & snus.
![]()
Ja, Fortet i Viken.
Erikas MN är bra. Du borde testa på din CristalloDiggar bandkombon med.
Riktigt fin! GG gummit antar jag? Ser riktigt bra färgmatchat ut.Kör Peacemaker idag.
![]()
Tack! Ja, är GG gummit. Är på jakt efter lite 24 mm läder nu och någon ljusare brun nyans gör sig nog bra till den här.Riktigt fin! GG gummit antar jag? Ser riktigt bra färgmatchat ut.![]()
Mina gamla hoods! Älskar Viken!Ja, Fortet i Viken.
Jag får testa nån strånk på den rackaren. H-länken med snabbjustering är bara så otroligt schyst.Erikas MN är bra. Du borde testa på din Cristallo![]()
Skulle aldrig orka hålla andan så länge60m ger ca 5min bottentid, 40m ca 10min. Så man vrider triangeln till minutvisaren sen tittar man på meterskalan, när minutvisaren når det djup man är på är det dags att simma upp.
Mikro-låg vikt minst sagtDen här 40 åringen väger in på 22 gram inklusive band![]()
![]()
Riktigt tjusig, grattis! Har du någon bild på tavlan?