Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SM>oceanx>tisell skulle jag ranka dem vad gäller kvalle.Någon som har erfarenhet av ocean x, 300 m va generöst.
San Martin betydligt bättre? Eller är skillnaden liten
![]()
Supersmå serier, väldigt fina. Har inte hanterat någon själv men ägaren var väldigt aktiv i diverse FB-grupper för några år sedan.någon som har koll på Albert Villa Timepieces? är det något att ha? har försökt hitta info men finner nästan inget? kanske ni har en aning?![]()
Någon som har erfarenhet av ocean x, 300 m va generöst.
San Martin betydligt bättre? Eller är skillnaden liten
![]()
Tittat något på Tisell explorer? Ska vara ganska populär som homage
SM>oceanx>tisell skulle jag ranka dem vad gäller kvalle.
spännande, mycket fina pjäser att titta på.Supersmå serier, väldigt fina. Har inte hanterat någon själv men ägaren var väldigt aktiv i diverse FB-grupper för några år sedan.
Så är det. Innan jag gick i pension för snart 7 år sedan så körde jag ca 5000 mil/år och gjorde så i 42 år. Lägg till ca 4000 hotellnätter under den tiden så är det gott att vistas hemma i det trevnadsvärda tjället och stillsamt pyssla lite med armbandsur. HaGoHelg önskas från din gamla hemstad.
Sälj/marknad/affärsutveckling. I tjänsten ca 9-10 hotellnätter/mån under 10 mån/år.Satan. Vi snackar alltså nästan två hotellnätter i veckan i 42 års tid, det är inte lite det. Får man fråga varför du reste så mycket i jobbet? Klockbild kommer senare för topic, så fort jag tagit mig upp ur sängen..
Snygg på jubilee
På micro brand sidan finns det också Guillaume Laidet som skakat liv/tagit över tre märken: Excelsior Park, Vulcain och Nivada.Hittade den här översikten. Inte så mycket micro men intressant ändå
![]()