Orange band klär de flesta ur och det uret gör sig bra på alla band. Mycket trevlig kombo.Spammar med lite orange...
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orange band klär de flesta ur och det uret gör sig bra på alla band. Mycket trevlig kombo.Spammar med lite orange...
![]()
![]()
![]()
Orange band klär de flesta ur och det uret gör sig bra på alla band. Mycket trevlig kombo.![]()
Ingen till salu, men vill oxo hylla deras ypperlighet!Ingen här inne som sitter på nedan modell eller liknande som ni vill göra er av med? Kvarts bör det vara. annars blir det en beställning på ali![]()
![]()
Min första Zodiac
![]()
Min första Zodiac
![]()
Snyggt att börja med en riktigt svårfångad![]()
Vilken höjdare! Ser välbevarad ut också.![]()
Tackar! Såldes som i okej skick och defekt av en Japan. Visade sig vara kondens i klockan och efter en rejäl torkning och batteribyte så hoppade den igång
![]()
Krya!Trevlig fredag på er. Själv har jag lagt mig sjuk idag.
Har börjat dagen med terroristen. Lär väl bli klockbyte vad det lider när man är hemma och kan.
![]()
Riktigt läcker den där! Hur upplever du miyota-verket? När jag hade en baltic tyckte jag att rotorn lät så in i h-vete..Nyförälskelsen lever med Balticen![]()
Tackar! Såldes som i okej skick och defekt av en Japan. Visade sig vara kondens i klockan och efter en rejäl torkning och batteribyte så hoppade den igång
![]()
Detta är min andra Baltic Aquascaphe. Och rotorn låter en del om jag skakar runt på armen men inte så jag tänker på den annars. Godkänd tidshållning på den med tycker jag så inte mycket att klaga på.Riktigt läcker den där! Hur upplever du miyota-verket? När jag hade en baltic tyckte jag att rotorn lät så in i h-vete..
25% + en hundralapp eller två för tull och administrativa kostnader. Det låg en vit ute nyligen för ett riktigt bra pris men den är såld nu.Har lurkat i denna tråden i flera år. Mycket trevliga klockor och intressanta tips m.m.
Undrar dock om det är någon i tråden som har beställt från Traska någon gång?
Har blivit intresserad av att testa deras Commuter modell.
Det som oroar är dock hur mycket avgifter (tull/moms etc.) kommer landa på när beställningen väl når hit.
Önskar er alla en trevlig fredag!
Wow vad cool!Gammal eller? Vad gick den loss på om man får fråga?