Numera känns det som att utan några timmar om dagen med den här på armen är en förlorad dag. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig helg! Mitt Tropic-hack verkar fungera.
![]()
Yes! Skar upp ett snitt på baksidan så jag kunde trä bandet över de fasta stiften och limmade ihop gummit igen. Sen limmade jag en förstärkningsbit över snittet som jag skar ut från en keeper från ett annat gummiband. Verkar sitta bra än så länge. Kanske till och med vågar mig på att ta bort säkerhetssnöret snart.Superlim?![]()
Yes! Skar upp ett snitt på baksidan så jag kunde trä bandet över de fasta stiften och limmade ihop gummit igen. Sen limmade jag en förstärkningsbit över snittet som jag skar ut från en keeper från ett annat gummiband. Verkar sitta bra än så länge. Kanske till och med vågar mig på att ta bort säkerhetssnöret snart.![]()
Jävligt snyggt blev det! Fasen så bra den där och canvaset var ju super på!Dagens pjäs på canvas från hiskeligt gammal militärväska (första världskriget). Bandkonstnären är @SpaceAce givetvis.
Trevlig fredag på er.
![]()
Jävligt snyggt blev det! Fasen så bra den där och canvaset var ju super på!![]()
Helvete vad bra!Dagens pjäs på canvas från hiskeligt gammal militärväska (första världskriget). Bandkonstnären är @SpaceAce givetvis.
Trevlig fredag på er.
![]()
Dagens pjäs på canvas från hiskeligt gammal militärväska (första världskriget). Bandkonstnären är @SpaceAce givetvis.
Trevlig fredag på er.
![]()
Trillade in nåt "nytt". Traser Commander. Helt i titan förutom bezeln i kolfiber. Skönt lätt och oväntat platt. Lite lattjo länk, tämligen styv och inte direkt följsam.
Har saknat en klocka som lyser hela natten mot bakgrund av att jag sover med klockan på. Så en nattklocka med tritium, vad skulle vara bättre?
Vi får väl se vad natten döljer i sitt mörker.
![]()
![]()
Trevlig lördag
![]()
Tack, kom med klockan, tycker det passar utmärkt.Fint band, vad är det för något? Original?
Nedrans! Hade hoppats på eftermarknads, så man hade kunnat köpa ett självTack, kom med klockan, tycker det passar utmärkt.
En arkivbild här också.
![]()
Ångrar verkligen att jag sålde min Squale mikro…Haha, man måste dela med sig! Jag har bara 8st kvar nu...Ondan tillhör iofs FruBr så 7st då...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()