• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Idag fick SB01:an komma på natot för första gången sen Owgmarch tror jag
DSC_0003_VSCO.jpeg

IMG_6788.jpeg

Aldrig uppskattar man sina kollegor som när kontoret är totalt tomt!

Den här klockan är verkligen otroligt bra. Allt från storlek, case, färg och funktion. Den växer alltmer jag använder den!
Köpte min för 2.5 år sen. Inte varit använd på ett halvår. Hade den ute till försäljning men svalt intresse till en början gjorde att annonsen drogs tillbaka. Tänkte jag testar den igen på nato och tja, den har varit på en vecka nu och känns bättre än på länge 😊
1000030390.jpg

Såhär några timmar in i ägandet går ju konstatera att även om finish på boett inte är i linje med andra tillverkare (denna kostar också 1/3 av dem) så får Deep blue till saker betydligt dyrare tillverkare ofta misslyckas med som:
  • bezel som linjerar helt perfekt och med trevlig känsla. Extremt tajt mellan bezel och boett, inga glapp etc. 💯
  • bra känsla i kronan. Bland de bättre jag haft.
    IMG_9654.jpeg

Tillbaka
Topp