Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grogg? Vet inte. Rätta mig gärna. Vore kul veta vart det kommer ifrån.
Med tanke på antalet klockor som inkommit till herrn de senaste dygnen så undrade jag bara om du träffat..Grogg? Vet inte. Rätta mig gärna. Vore kul veta vart det kommer ifrån.
Färgglad!Riktigt läcker. Oklart dock om de faller under vare sig micro eller affordable längre?
![]()
Stort tackGrattis @hepanter till nyförvärvet jag såg i en annan tråd i vilken jag normalt inte vistas. Här har man fått kaffe. HaBraDag.
![]()
Ser bra ut! Är det ett Squale original-band?Sjukt nöjd
Ligger stabilt kring +7spd.
Nu har gummit börjat forma sig efter handleden.
![]()
Japp!Ser bra ut! Är det ett Squale original-band?
Och jag har bytt från pucken till gårdagens dinka som jag efter tre år blivit "nyförtjust" i.Stort tack
Gott här bryggs det kaffe, görs smörgåsar o kokar ägg
Fick ta på mig pucken då nyförvärvet inte har äggtimer![]()
![]()
Jaha hehe. Endast din och denna som landat. Men vill ha fleeer!Med tanke på antalet klockor som inkommit till herrn de senaste dygnen så undrade jag bara om du träffat..
![]()
Tack, kul märke. Hade aldrig sett det förut. Inte helt billiga, men definitivt intressant om man är ute efter något som ser riktigt vintage ut.Japp!
Produceras tydligen av detta företag;
![]()
Site is undergoing maintenance.
Site will be available soon. Thank you for your patience!www.seacult.it
Det var lite hårt första dagen men börjar brytas in nu, haft den på mig mer eller mindre 24/7 sen i förrgår.
Fick tips av den gode @R.Capac att " Låt gummit ligga ihoprullad i en smal kaffemugg med hetvatten tills den kallnar. Rulla åt rätt håll."
Har dock ej testat detta, än. Verkar forma sig.
Köplats på den kulingen.En styck fet dykare upplockad inför semestern️
![]()
Köplats på den kulingen.![]()
Jag gillar den nya limiterade Squale. Tur att den är så dyr att jag inte kommer frestas köpa den.
![]()
![]()
6 stycken, det var inte lite! Vilken är favoriten?Har haft 5 olika modeller och är inne på min sjätte. Nöjd med dem alla. Kan inte annat än rekommendera.
6 stycken, det var inte lite! Vilken är favoriten?