GodAftonOchHaBraVecka.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon.
![]()
God morgon! Nodus Avalon PÅ armen.
![]()
Tre skönheter efter varandra. Så olika och så fina.Denna skönhet idag
![]()
Jo det går snabbt! Inbillar jag mig...
Stort grattis den där va ju hur cool som helst.Pysslar om och byter band på mina båda giganter. Skön tyngd i dessa två.
![]()
Riktiga @hepanter -klockor dessa. Var håller bonden hus förresten? Jag saknar kossorna... och bonden.
Vaffö gör du på detta viset?Stort grattis den där va ju hur cool som helst.
Jadu va händer med mig vet i fanken säljer typ alla klockor jag har just nu
Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.Föll över den här på Instagram, jag gillar den skarpt!
39mm, 11,5 tjock, 47mm L2L.
$388
Det negativa: Förbokning, klockan levereras i November. Ingen länk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
All info här: https://watchesgalo.com/collections/frontpage
Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.
Skulle nog bli snygg med ljusbrunt läder, då kommer ingen någonsin sakna länk.
Skulle vara intressant att höra hur de tänkte med 3:an där...."vi orienterar siffrorna vertikalt. Utom 3:an den ser trött ut så den får ligga ned...."
Det enda negativa jag ser på tavlan är texten "super"! Varför i allsin dar har de skrivit det?!
När något i marknadsföring eller på loggor beskrivs som "super" tänker jag på lågprisvaruhus.
Snyggt, vad är det för länk?Denna skönhet idag
![]()
Tack, det är Baltics egna Flat link.Snyggt, vad är det för länk?
Denna va riktigt fin! Hur är länken?&
Jorå så @...
![]()
![]()
BoR-länken är riktigt bra och med "on the fly" justering i claspen. GMT-versionen var limiterat till 99 st, men det finns ett ur iDenna va riktigt fin! Hur är länken?