• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

GodAftonOchHaBraVecka.🤙
1000014116.jpg

Stort grattis den där va ju hur cool som helst.
Jadu va händer med mig vet i fanken säljer typ alla klockor jag har just nu
Vaffö gör du på detta viset?

Men å andra sidan har du allt det roliga framför dig...

Själv är jag nu uppe i tämligen komplett samling. 14 stycken och jag har ingen sådär direkt som jag vill bli av med... och jag hade inte tänkt att ha fler heller... Lite dilemma.
Det är klart att en lövtunn mintkaka i form av en Tandorio till jul kanske går ned...
Men i övrigt måste jag sälja av om det ska bli nytt in nu.

Föll över den här på Instagram, jag gillar den skarpt!
39mm, 11,5 tjock, 47mm L2L.
$388
Det negativa: Förbokning, klockan levereras i November. Ingen länk.

f.jpg

c.jpg

correto.Profile.jpg

a.jpg

e.jpg

d.jpg
b.jpg

All info här: https://watchesgalo.com/collections/frontpage
Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.
Skulle nog bli snygg med ljusbrunt läder, då kommer ingen någonsin sakna länk.

Skulle vara intressant att höra hur de tänkte med 3:an där....🤔"vi orienterar siffrorna vertikalt. Utom 3:an den ser trött ut så den får ligga ned...."

Det enda negativa jag ser på tavlan är texten "super"! Varför i allsin dar har de skrivit det?!
När något i marknadsföring eller på loggor beskrivs som "super" tänker jag på lågprisvaruhus.

Den var ju verkligen snygg. Särskilt den med ljusblå bezel. Den andra också förresten.
Skulle nog bli snygg med ljusbrunt läder, då kommer ingen någonsin sakna länk.

Skulle vara intressant att höra hur de tänkte med 3:an där....🤔"vi orienterar siffrorna vertikalt. Utom 3:an den ser trött ut så den får ligga ned...."

Det enda negativa jag ser på tavlan är texten "super"! Varför i allsin dar har de skrivit det?!
När något i marknadsföring eller på loggor beskrivs som "super" tänker jag på lågprisvaruhus.
IMG_5641.jpeg
Du får fråga killen som badar med skjortan på så kanske du får svar 😂

Jag tyckte iaf klockan såg väldigt trevlig ut! Kul med lite annorlunda

Denna va riktigt fin! Hur är länken?
BoR-länken är riktigt bra och med "on the fly" justering i claspen. GMT-versionen var limiterat till 99 st, men det finns ett ur i 🥑design med vanlig dykbezel.
Check it out!
5 297,31kr | San Martin 39.5mm Summer Dive Watch Fashion Fun Fruit Series Men Sports Watches NH35 Automatic Mechanical 20 ATM SN0116 Reloj

Tillbaka
Topp