Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
två armarVarför har du två?!![]()
Nej du kan köpa direkt från dem. Finns då även EU lager för många modeller. Tror dessutom longislandwatch börjat sälja några modeller.Gått och sneglat lite på San Martin sista tiden. De har ju några modeller som inte verkar vara helt kopierade från andra, och överallt på nätet hör man hur bra kvalite det skall vara på dem.
Var handlar man dem enklast numera? Måste man gå via Ali Express?
Man vill ju ändå ha en sådanP.I idag
![]()
Ja! Den är rolig, det är min 3:e nu så ska försöka behålla dennaMan vill ju ändå ha en sådan![]()
Finns väl en till salu nu här på KS till bra prisMan vill ju ändå ha en sådan![]()
Fanns tror jagFinns väl en till salu nu här på KS till bra pris![]()
Aha, va på gång att köpa den själv men ångrade mig i sista sekund. Men nu kanske jag ångrar lite att jag ångrade migFanns tror jag![]()
Haha aj då! Det dyker säkert upp fler, då skulle jag nypa den. Rolig klocka för relativt små pengarAha, va på gång att köpa den själv men ångrade mig i sista sekund. Men nu kanske jag ångrar lite att jag ångrade mig![]()
Nej du kan köpa direkt från dem. Finns då även EU lager för många modeller. Tror dessutom longislandwatch börjat sälja några modeller.
Aliexpress är inklusive alla avgifter.Ah! Det blir lite enklare. Hittade just:
SAN MARTIN watches Europe - Official Authorized Store
EU warehouse delivery from Germany. No import duties. Free shipping to 27 countries. 1 month returns. High Quality San Martin watches.san-martin.eu
Lite dåligt med modeller, men det såg ut att inte skilja så mycket i priser om man lägger på moms på det som finns på Ali Express. Att handla från Long Island känns lite att gå över, ehm atlanten efter saltvatten (då jag bor i Sverige).Men han kanske har fler modeller och är ju en trevlig prick, vilket gör det enklare.
Ja visst är det. Får väl köpa och testa. Blir min första Seiko i så fall.Inte prövat men tycker det känns som ett rimligt alternativ till vit tavla & GMT
Jag är så sugen på den svarta! Ska kika på videon imorgonJag har tidigare delat bilder på svenska Alato och deras första släpp Arvet. Nu är även videon om denna klocka ute på kanalen!
Helvete va snyggt det va med det blå och vitaByte till mikro
![]()
![]()
Jonny??Godmorgon. Fyrkantig torsdag.
![]()