• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

NY0084 med vridring från NY0040. Allt för att undvika färg.. Resultatet blev denna monokroma skönhet!
IMG_4671.jpeg
 
Jag har eventuellt en försäljning på g till polen. Finns det nån föredragen betalningsmetod och fraktmetod?
 
IMG_4359.jpeg


För en dryg månad sedan var jag och frugan på resande fot. I ren tristess bläddrade jag i lufthansas flygshop och då snubblade jag över några modeller av muhle glashutte, bland annat den här; seebattalion gmt. Till en början tyckte jag den saknade något, men får erkänna att den vuxit på mig. 44mm i titan, dock utan länkalternativ. Det gör väl iofs inget då en sån pjäs enligt min ödmjuka mening gör sig bäst på gummi/canvas. Jag är mer orolig för andrahandsvärdet (som lär vara kattkiss) när flipparsjukan gör sig påmind..
Vad tycker panelen om klockan? ☺️
Edit: @Sebastard kanske vill ta över den när jag tröttnat? Känns som något du kunnat och velat bära upp 🙂
 
Tillbaka
Topp