Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All in the eye of the beholder -Snygg! Fick mig att kolla upp hemsidan, men känns kanske lite pricey för en NH35-dykare?
Inte min bild, beställde precis en sån här rackare. Jo, San Martin tycker jag är nu att anse som ett microbrand då dem nu även har sin egen design (givetvis fortfarande något lite inspirerat från andra klockor, likt majoriteten av de flesta märken därute, men det verkar som om man börjar skifta och ta sig ur Homage träsket).
Kunde inte hålla mig för 11.11 sale då dem ändå är i princip utsålda överallt. Sanmartin official bekräftade även att de inte kommer fylla på med dem. Känns som om de försöker skapa lite konstgjord exklusivitet för sina egna designs. Detta är sn0116 V4 och inte V6 intentionally distressed design som för övrigt inte ser ut som root beer utan mer som en nipple. Kommer nog köpa en eller två till original designs på 11.11, sn0129 och sn0144 ser ju rätt fräna ut också.
Blev lite inspirerad av video nedan
![]()
Kära KS:are det är tyvärr dags för Sekvens att plocka bort BOLDR ur sortimentet – det betyder att ni får första tjing på lagertömningen: 35% rabatt på de modeller som finns i lager! Rabattkod kommer här, varsågoda:
boldrks
(Garantin gäller så klart som vanligt)
![]()
Godmorgon! Det är 35% på priserna i SEKÄr det 35% på de redan rabatterade priserna?
Du är ju bund-mästarenEller hur.
![]()
Riktigt trevligMycket affordable beater låg på lådan idag. Beaten up precis som jag diggar dom
![]()