Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte micro men otroligt affordable
![]()
Den är så sanslöst bra alltså, utan tvekan Squales bästa släpp de senaste tio åren.Äntligen hunnit känna och klämma på Squale 2001 Heritage - nu snackar vi! Riktigt bra. Vridringen är så najs! Fler bilder kommer...
![]()
Jag älskar min. Minus tidshållningen men jag överlever denMed tanke på nypriset så kan jag inte förstå hur det kan finnas så många till salu.. Jag har eventuellt min allra första från den modellserien på väg in, är du nöjd med din?![]()
Jag är sjukt sugen på denna men har lite svårt att försvara Squales nya priser (kring 20k). Upplever dem inte lika affordable som förr.Den är så sanslöst bra alltså, utan tvekan Squales bästa släpp de senaste tio åren.![]()
Fin klocka, fin spec! Sugen på en.Kör traskan idag, den blir man alltid pigg av
![]()
Ja, absolut! Gött att de levererar på den här nivån.Den är så sanslöst bra alltså, utan tvekan Squales bästa släpp de senaste tio åren.![]()
Det är 36mm. Sitter som en smäck på mina 17.5 cm.Fin klocka, fin spec! Sugen på en.
Fråga: är det en 36 el 38?
Nej, tyvärr har Squale fått lite hybris. En 1521 kostar dubbelt så mycket nu som den gjorde för bara fem år sen.Jag är sjukt sugen på denna men har lite svårt att försvara Squales nya priser (kring 20k). Upplever dem inte lika affordable som förr.
![]()
Jag köpte från Erikas, men bronsspännet var mycket brunare så det är ingen bra match om man gillar samma nyans.Testar MN band på Yeman. Riktigt trevligt. Får dock försöka hitta i 19mm med bronshårdvara.![]()
Jag köpte från Erikas, men bronsspännet var mycket brunare så det är ingen bra match om man gillar samma nyans.
säkertRekommenderar mässing. Visst fasen har erikas det också?
Trevlig! Får man fråga vilket märkeNyförvärv både klocka och band![]()
![]()
Tandorio titan Pilot på något fkm gummiTrevlig! Får man fråga vilket märke?
Jaha, aldrig hört talas omTandorio titan Pilot på något fkm gummivet inte mer än så
![]()
Synd.. verkar vara bara Erikas som har i 19mm :/ Mässing finns men i 20mm.Jag köpte från Erikas, men bronsspännet var mycket brunare så det är ingen bra match om man gillar samma nyans.