Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice Larsen 6!Ha! Satte just en squalelänk på min men det där är ju bättre. Vet du om den går att köpa separat?![]()
Det är Larsen 8 men uppmärksamt av dig.Nice Larsen 6!
Vad är det för kronograf nere i mitten?Bytesfredag. (Eller är det lördag?)
Kass bild men hur tar man bra bilder i detta mörker?
![]()
Nivada grenchen Chronoking Hodinkee grey glow.Vad är det för kronograf nere i mitten?
Tack, Riktigt cool !Nivada grenchen Chronoking Hodinkee grey glow.
![]()
Nivada Grenchen Gives Its Chronoking Mecaquartz The 'Grey Glow' Twist – Available Now Exclusively In The Hodinkee Shop
Get ready to glow your mind with more luminous details than ever and a hybrid Meca-quartz movement.www.hodinkee.com
![]()
Ja men då så. Trevlig kväll krabater.Och eld. Eld gillar vi med!
Seikon Lord Quartz ärBytesfredag. (Eller är det lördag?)
Kass bild men hur tar man bra bilder i detta mörker?
![]()
Det kan vi nog lösa.Seikon Lord Quartz ärdu kanske får skicka över den ett par hundra meter!
Sov gott snygglingNatti natti![]()
![]()
Denna är jag väldigt nyfiken på! Hur tycker du den är?Då var Lorier Astra äntligen här (eller ja sedan en vecka). Har fortfarande inte dragit av plasten då det varit mycket annat men till helgen så.
![]()
![]()
Behöver inte just nu med tycker dem ser fina ut. Nån som har provat dem och kan säga hur kvaliteten är? Har du provat?Jag är sugen på att beställa några Nato från bark and Jack i närtid (läs: efter löning), tänkte därför jag slänger ut frågan om någon vill haka på. Hojta isåfall![]()
@Deskdiversthlm kan säkert inflika.Behöver inte just nu med tycker dem ser fina ut. Nån som har provat dem och kan säga hur kvaliteten är? Har du provat?
Jag har kört Bark & Jacks tubular straps. Vansinnigt bekväma. Ganska styva inledningsvis men mjuknar snabbt. Har kört mina två säsonger nu främst på sommaren (inkl bad, sandlåda, resor etc.) och har inte haft något problem med kvaliteten.@Deskdiversthlm kan säkert inflika.
Är detta klockmärke kinesiskt med seikobas?Dagens klocka. Spinnaker igen..
![]()
Spinnaker är från Hongkong. Förmodligen skulle de bli djup förolämpade om de uppfattades som kinesiskt. De har en lista över länder och regioner de INTE levererar till och Kina står på den listan.Är detta klockmärke kinesiskt med seikobas?