Köpte nyligen en gshock av @Jockinho och fick med ett metall modkit för dw, tycker den passar utmärkt på min dw5600hr istället för 5600e, eller vad tycker ni?
![]()
Snyggt, (inte partisk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte nyligen en gshock av @Jockinho och fick med ett metall modkit för dw, tycker den passar utmärkt på min dw5600hr istället för 5600e, eller vad tycker ni?
![]()
Amen den du, snygg kombo också ju!Snyggt, (inte partisk)
![]()
Tack själv! Kul att du är nöjd!![]()
Fick hem denna igår. Riktigt trevlig och härliga proportioner. Tycker verkligen de har en god design på sitt sortiment!
Tack @sekvens för en smidig affär!
Snygg bild!Dagens, Malm Catalina
![]()
Nostalgi! Min första klocka någonsin.. minns att jag började gråta när jag fick den, då jag hellre ville ha en Casio som de coola hade..Vi tar oss ett klockbyte och stegar fram till en dos tidig 90-talsnostalgi.
![]()
Snygg, nytillskott?
Nej ingen ny i lådan. En ny Guinand - bild från nätetSnygg, nytillskott?
Bra kylig morgon. Aquadive gör gott sällskap.
![]()