Barfly
Basic
Kul!Snart kan jag vara med igennågon annan som knep en ètape?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul!Snart kan jag vara med igennågon annan som knep en ètape?
Kul!Vilken blev det? Jag är sugen men osäker på storleken. Blir det någon så blir det den vita
![]()
Underbar. Jag var nära på ett köra min hårda Seiko. Får bli det efter jobbet kanskeSlitage tisdag. Lär skifta datum ser jag nu.
![]()
Den är fin! Snubblade förbi den på AliX idag och blev sugen. Hur trivs du med den hittils?Trampar vidare i alix-träsket! Fick bli ytterligare en sugess/seestern men denna gång en diver, diggar starkt den blå/guldiga kombon
![]()
![]()
Ja, jag kan bara hålla med.Spinnaker tycker jag gör förbaskat bra affordables!![]()
Det kan jag förstå. Mycket charm. Vad är det för mått på den?Blev, som ganska så ofta, ett klockbyte innan jobbet idag. En knubbis jag helt klart fattat tycke för mer och mer.
![]()
![]()
Den är bara 46x18mm (mätt över bezel, samt tjocklek).Det kan jag förstå. Mycket charm. Vad är det för mått på den?
Från en Citizen-fanboy: Citizen Zenshin Automatic eller Solar om du trots allt kan tänka dig titan.
Kolla in Venezianico Nereide tungsteno 39 vet jag. Eller Venezianico Arsenale. Riktigt fina tycker jag, har själv beställt en 42:a igår
Testa en sån här först så kan du kanske uppgradera till en CW sen.
Säljes/Bytes - Cronos Skyline L6028M
Supersnygg Cronos L6028M säljes. - knappt använd så i väldigt bra skick. Specifikatoner enligt nedan. Pris 1850kr inkl frakt alt bytes mot något annat kul. Brand:Cronos Model: L6028M Movement: PT5000 automatic movement Case material: 316L stainless steel Case back: see-through sapphire...klocksnack.se
Clemence Munro? 37,5 mm, så precis under din gräns. Men annars stämmer det in perfekt
Tack! Men det var nog inte dettaSnyggt band, borde köpt av dig om det är det du hade ute på K&S innan det drogs tillbaks![]()
Stentuff! Sjukt läcker. Men inte alls för mig efter ett par timmars testandeKnackade på dörren!
Leverans av en Spinnaker. Kul sak!
Dom bjussade på en keps också
![]()
![]()
![]()