• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Grön SM Chrono. Det gröna syns verkligen noll i detta ljuset😆
1000004424.jpg

IMG_5083.png

IMG_5084.png

Är det bara jag som går igång på känslan av att ha klockor på ingång? Det kanske skvallrar om en rastlöshet men ibland är det nästan härligare att vänta än att faktiskt få hem klockan..

Dock tror jag inte att så är fallet med dessa, jag tror de kommer leverera. Och jag får vänta ganska länge dessutom 😃 💯

Från en Citizen-fanboy: Citizen Zenshin Automatic eller Solar om du trots allt kan tänka dig titan.

Kolla in Venezianico Nereide tungsteno 39 vet jag. Eller Venezianico Arsenale. Riktigt fina tycker jag, har själv beställt en 42:a igår

Testa en sån här först så kan du kanske uppgradera till en CW sen.

Clemence Munro? 37,5 mm, så precis under din gräns. Men annars stämmer det in perfekt

Tack för förslagen! Det är ju väldigt trevligt med märken som är lite underground, utan att tumma på kvaliteten. Jag hade inte koll på de märkena som föreslagits. Ska fundera ett varv hur jag går vidare.

Tillbaka
Topp