Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Nikknågon som har erfarenhet av echo neutra rivanera? https://echoneutra.com/products/rivanera-gray
Knappt suttit på sedan mars. Dags nu tycker jag.
![]()
Jag har en.någon som har erfarenhet av echo neutra rivanera? https://echoneutra.com/products/rivanera-gray
Smack me om ni blir trötta på denna. Tyckte faktiskt denna bandkombo var ruskigt bra!
![]()
Just nu får den mest tid på handleden av alla i samlingen! Supernöjd än så länge och den är en riktig trafikfara då blicken ständigt och jämnt dras mot klockan med sin snygga sun-burst och guldkantade indicesDen är fin! Snubblade förbi den på AliX idag och blev sugen. Hur trivs du med den hittils?
Det där e fan OG Mikrotråden-minnen. Var ett tag sedan jag såg foton på dem där...Blev lite sugen på en venturo imperfect igen, någon som sitter på en sådan i tråden de inte använder?![]()
![]()
Jävla bra kombo! Varit sugen på en mer diskret svart tavla/svart gummi kombo sen jag såg att det tillverkades. Inte hittat någon väl prissatt Tsuyosa ännu dock.Ett band som matchar övriga klockans kvalité. Tavla och boett är riktigt bra men länken rätt medioker. På gummi en helt annan klocka![]()
![]()
![]()
Köpte ett vitt med, väl värt de 2-3v det tog få hem![]()
Länge sen jag var här. En liten elaking idag
![]()
Jag hade använt den jämt, ruggigt snygg den därJag har en.
Det är en fantastiskt fin klocka på alla sätt. Egen design, hög kvalitet, tunn, otroligt lätt och bekväm på handen. Trots det använder jag den sällan. Den är helt enkelt lite för dressig för mig.![]()
![]()
V5000 Caliber
www.venezianico.com
Spännande att se vad det blir för premiärklocka till egna kalibern och var prissättningen hamnar. Handgraverad guilloché-tavla ”enligt gammal god sed”.