Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Begagnade mikrobronsare bör undersökas med UV lampa före användning. Stor risk att div kroppsvätskor använts för patinering![]()
Varit sugen på en bronsare länge, så nöp denna direkt. Obris Morgan dyker inte upp varje dag, än mindre i brons. Modellen är diskad sedan länge.
För övrigt femte klockan jag klickar hem bara senaste månaden.. men nu är lådan full när alla anlänt så då blir det en in en ut![]()
Ser trevligt ut!
Oj då. Egen erfarenhet av snabbpatinering?Begagnade mikrobronsare bör undersökas med UV lampa före användning. Stor risk att div kroppsvätskor använts för patinering![]()
Nja men har hängt här sedan Bobo den otaggbare begick klockbrottOj då. Egen erfarenhet av snabbpatinering?![]()
Begagnade mikrobronsare bör undersökas med UV lampa före användning. Stor risk att div kroppsvätskor använts för patinering![]()
Jag har aldrig sagt något om pris. Var god läs igen.Menar du att dyrare bronsare är undantagna? Är det du som haft denna och har något du vill berätta?![]()
Förlåt mig för att jag gjorde det extremt långsökta antagandet att mikro i de flesta fallen även innebär billigare. Var god snälltolka innan du drygar digJag har aldrig sagt något om pris. Var god läs igen.
Ingen fara. Svenska är ett svårt språk att bemästra.Förlåt mig för att jag gjorde det extremt långsökta antagandet att mikro i de flesta fallen även innebär billigare. Var god snälltolka innan du drygar dig![]()
Nja men har hängt här sedan Bobo den otaggbare begick klockbrott
Hade inte tagit en klocka med tång ifall Marcels varit i närheten av den.![]()
Varit sugen på en bronsare länge, så nöp denna direkt. Obris Morgan dyker inte upp varje dag, än mindre i brons. Modellen är diskad sedan länge.
För övrigt femte klockan jag klickar hem bara senaste månaden.. men nu är lådan full när alla anlänt så då blir det en in en ut![]()
![]()
Så många har det inte funnits i tråden, så jag gissar att det är den här som jag har.
Så kan det vara, jag var väl nr 2 eller 3 på den när jag hade den.Så många har det inte funnits i tråden, så jag gissar att det är den här som jag har.
Allt brukar liksom hamna hos mig till slut…![]()
![]()
Förjävla bra modell egentligen. Får Seiko Monster vibbar men mer raffinerad och vuxen.Så många har det inte funnits i tråden, så jag gissar att det är den här som jag har.
Allt brukar liksom hamna hos mig till slut…![]()
![]()
Verkligen trevlig! Gillar den gråa också.Denna gillade jag, 36mm, perfekt GADA-storlek
![]()
Ja, fin! Snäppet finare ifall vridningsinlägget var i svart, hade passat datumrutan.Denna gillade jag, 36mm, perfekt GADA-storlek
![]()
Hade varit snyggare med helt borstad länkVerkligen trevlig! Gillar den gråa också.
![]()