• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens klocka blev en Bravur BW002. En 38mm kvartsare med ”puck” boett. Här på ett Eulit perlon ( som jag önskar hade ett guldspänne ).

IMG_3194.jpeg

Tyvärr ”bara” 39, och det är väl en av anledningarna till att jag nog vill ha originalet ändå. Men mycket fin klocka för den ringa prislappen 🙂

Inga svärdvisare, och kanske en dealbreaker, men i övrigt inte dum och rätt storlek 🙂

Inga svärdvisare, och kanske en dealbreaker, men i övrigt inte dum och rätt storlek 🙂

Den är inte dum! Haft en i rostfritt. Men då lägger jag hellre ut för en SBS tror jag 🙂

Ja, visarna sabbar det för mig. De var inte roliga.

Någon måste köpa, kööööp!

Jag har redan köpt! Förbeställde för någon vecka sen och den är på väg med DHL nu, borde landa i början av nästa vecka! 😁 Förbeställde man så fick man dessutom ett extra band på köpet så jag tog den på BoR och valde till det gula bandet. 💛

Tillbaka
Topp