Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provkör länken lite. Höll upp för en fralla-tur till Ica.
![]()
Ser bättre ut än jag trodde! Ser ut som att ändlänkarna bygger lite på L2L dock?
Ser riktigt lyckat ut!Ja nån millimeter måhända, det faller dock mer eller mindre rakt ner! Inget jag direkt reflekterat över med mina ganska runda 18cm handleder i alla fall.
![]()
![]()
Haha ja det är smart, handla klocka med fasta bandstift i allafall delvis för säkerheten. Så handlar man sig tillbaka till otrygghet igen via ett "specialarmband"..Ser riktigt lyckat ut!
Hur är det med skruvarna som håller ihop ändlänken, sitter de med Loctite? De blir ju extremt vitala nu, vilket ironiskt nog är just den risken man minimerar när bandstiften är svetsade...![]()
Haha, ja det är ju närmast briljant!Haha ja det är smart, handla klocka med fasta bandstift i allafall delvis för säkerheten. Så handlar man sig tillbaka till otrygghet igen via ett "specialarmband"..
Har väl funderat på det. Tycker man det är tillräckligt fantastiskt så lär ju loctite va det givna valet. Just nu får det va regelbunden koll av skruvarna bara.
Den tavlan skriker inte budget direkt. Affordable med klassAffordable
![]()
Underbar kombo med jackan.