Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har fått för mig att det är mer latino, kanske sydamerikanskt. Men det är bara den vibben jag fått - en så kallad kvalificerad killgissningInförskaffade just denna, Galo Super 200. Någon här som har erfarenhet av det här märket? Tror bara det har funnits i ett par år och kommer från Australien.
![]()
Aha, intressant. Ska försöka forska vidare i det.Jag har fått för mig att det är mer latino, kanske sydamerikanskt. Men det är bara den vibben jag fått - en så kallad kvalificerad killgissning![]()
Galo watches drog igång 2021 på kickstarter och är baserat i Sydney, AustralienAha, intressant. Ska försöka forska vidare i det.![]()
Där ser man, killgissningar är tydligen inte helt pålitliga.Galo watches drog igång 2021 på kickstarter och är baserat i Sydney, Australien
Jag har en med deras "vanligaste" boett, dvs den som används till U1, U3, U4. Jag gillar Unimatic skarpt. Luggarna är raka som du säger och det passar mig men jag har en hyfsat platt handled så de sitter bra. Sedan är jag stark förespråkare av 22 mm band på 40 mm boett. Det blir mer stabilt på armen även om man bär klockan lite lösare och sedan ser det lite mer "tooligt" än stiligt ut.Vad tycker tråden om unimatic?
Och hur upplevs de på handleden, luggarna verkar ganska raka på många modeller…
Kollat lite mot denna, trevlig på många sätt![]()
![]()
Fast det är ju coolare att skjuta stenhårt utanför än att köra en tåpaj i mål.Där ser man, killgissningar är tydligen inte helt pålitliga.
Har ju haft liknande deras U2 i boett och de bärs ju lite speciellt. Men coola klockor och en egen design jag gillar. Får se om det kan bli enJag har en med deras "vanligaste" boett, dvs den som används till U1, U3, U4. Jag gillar Unimatic skarpt. Luggarna är raka som du säger och det passar mig men jag har en hyfsat platt handled så de sitter bra. Sedan är jag stark förespråkare av 22 mm band på 40 mm boett. Det blir mer stabilt på armen även om man bär klockan lite lösare och sedan ser det lite mer "tooligt" än stiligt ut.
Varför är det lupp på den?
Det satt en annan tavla i den förut med datumfönster. Tavlan som sitter i nu har jag 3D printat, där av HPDVarför är det lupp på den?![]()
KulDet satt en annan tavla i den förut med datumfönster. Tavlan som sitter i nu har jag 3D printat, där av HPDHopPlockadeDelar
Har aldrig gillat Pagani men iom att jag nog aldrig kommer äga en VC 222 så var den rätt kul.