Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset, en fin klocka. Men ger er andra chansen@R.Capac ? En till chans.
Wow!!Liten update efter en kul dag i Sthlm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, snygg klocka! Jag behöver en sådan till sommar 2026. Såg att den drivs av Miyota 8215. Hur håller den tiden tycker du?Godmorgon. Fransosen på bund idag. Och kaffe får man.
![]()
Tack. Jo jag är mycket nöjd med den.Wow, snygg klocka! Jag behöver en sådan till sommar 2026. Såg att den drivs av Miyota 8215. Hur håller den tiden tycker du?
Hehe nej nej. Klämde och kände på mässan Stockholm TimeWow!!Köpte du alla dessa! Det var inte illa, men nu måste det väl bli köpstopp ett par veckor i alla fall?
Du skulle sagt att du var du! Hade varit skoj att träffa en KS-broder!Liten update efter en kul dag i Sthlm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bubblade lite om min Sherpa Graph samt hur förtjust jag var Skippern. Hade köpt en på stubben om möjlighet hade funnitsDu skulle sagt att du var du! Hade varit skoj att träffa en KS-broder!![]()
www.monchardwatches.com
Aha! Det var du! Kul!Bubblade lite om min Sherpa Graph samt hur förtjust jag var Skippern. Hade köpt en på stubben om möjlighet hade funnitsKul att träffa er.
Tack!@JohnMonchard Aqua Aperta var ju cool! Någon mer info kring den?
Och när jag ändå frågar, hur tjocka är dessa band ungefär?
![]()
Navigator Strap - Light brown 22mm - Monchard Watches
Strap Material: Vegetable tanned leather Buckle: 316L stainless steel Lug size: 22mmwww.monchardwatches.com
Tack!
Vad specifikt vill du veta?
Den klockan är en prototyp som är ungefär 70-80% färdig, och egentligen inte mer än att vi gärna vill göra dom, men ekonomin i att tillverka dom kommer kräva en egen ”kickstarter”, dvs att vi har folk som förköper då tillverkningskostnaderna är såpass höga!
Dom banden ligger rund 1,5mm om jag inte minns helt fel! Kan be min kollega som sitter på lagret kolla!