Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liten update efter en kul dag i Sthlm.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dagens val blev affordable men inget micro. Citizen Fujitsubo![]()
Ja jag tänker detsammaBlir glad åt tillverkare som citizen som fortsätter med aluminiuminsert, kommer bara bli finare med tiden![]()
Passade ju perfekt med det armbandet.En ny zelos leta sig in![]()
![]()
Just underdog-varianten har jag inte tittat på, men Fears vanliga sortiment har lockat mig från tid till annan. Har någon sådan dykt upp här i tråden tidigare?
Också sugen. Vet inte vad jag tycker om ”bubblorna” eller vad man ska kalla dom, snygga på vissa bilder men lite stökiga på andra tycker jag. Men tycker den är riktigt fräsch på mesh. Känns däremot som att det skulle kunna bli leverans 2028 om man inte hänger på låset…![]()
Senaste från fears x studio underdog. Kommer säljas nu på torsdag i obegränsad upplaga men enbart mellan 15-24. Jag är sugen. Någon annan?
Också sugen. Vet inte vad jag tycker om ”bubblorna” eller vad man ska kalla dom, snygga på vissa bilder men lite stökiga på andra tycker jag. Men tycker den är riktigt fräsch på mesh. Känns däremot som att det skulle kunna bli leverans 2028 om man inte hänger på låset…
Ångrar ibland att jag sålde den, fan vad coolt den är!Dagens skrivbordsdykare en Scurfa D1 i titan köpt här på forumet. Gillar den men nästan så clean att den blir tråkig. Tur att den klarar 500 m och att pysa ut helium.
![]()
www.rzewatches.com