• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Några byteslördag / heads up klockor
766.jpg
514.jpg
513.jpg
351.jpg
353.jpg
40.jpg

Det luktar en del men inte så mycket att det stör tycker jag. Har du samma färg?
Nix. Mossgrönt. Jag tycker det luktar rätt starkt. Använder förvisso inte parfym, så kanske är känsligare än många, men när jag t ex står i köket och lagar mat med armarna framför mig känner jag med tydlighet att det luktar.

Nix. Mossgrönt. Jag tycker det luktar rätt starkt. Använder förvisso inte parfym, så kanske är känsligare än många, men när jag t ex står i köket och lagar mat med armarna framför mig känner jag med tydlighet att det luktar.
Så mycket luktar definitivt inte mitt. 🤔 Tänker att det kanske skiljer sig åt mellan färgerna? Jag har iofs ett rosa, ett blått och ett grönt som jag tror är från samma tillverkare och de luktar inte heller så starkt.

Så mycket luktar definitivt inte mitt. 🤔 Tänker att det kanske skiljer sig åt mellan färgerna? Jag har iofs ett rosa, ett blått och ett grönt som jag tror är från samma tillverkare och de luktar inte heller så starkt.
Misstänker att det kan vara så. Komforten är dock fantastisk. Lätt det mest medgörliga gummiband jag stött på.

Tillbaka
Topp