Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den så stor som specsen ger sken av? Fler bilder?Min första automatiska kronograf
![]()
Det är den nog. Men den har bra proportioner. Och jag är nog fel person att fråga om den känns för stor. För jag gillar stora klockor. Så jag tycker den är precis bra som den är.Är den så stor som specsen ger sken av? Fler bilder?
Sneglade på den flera gånger när de kostade ~8-9 tusen nya men vågade aldrig slå till utan att ha provat.
Tack, det var nog tur att jag inte slog till då.Det är den nog. Men den har bra proportioner. Och jag är nog fel person att fråga om den känns för stor. För jag gillar stora klockor. Så jag tycker den är precis bra som den är.
Luddigt svar kanske. Jag är ingen vidare fotograf men här har du en bild med andra klockor i bild.
![]()
Ju fler bezels du köper desto mer affordable blir denTvå utseenden, en klocka, borde väl räknas som affordable
![]()
![]()
Ju fler bezels du köper desto mer affordable blir densnyggt iaf!
Najs, letar själv efter Field Watch eller kanske en Flüger - får se vad det kan bliPaw Patrol och fruktstund kräver en robust klocka.
![]()
Bra tryck i lumen har den med.
![]()
Hamnar lite av en slump i den här tråden när jag råkade klicka hem en Serica 4512. Gillar den skarpt, inklusive den sköna och lite rangliga bonklip-länken. Kunde ändå inte låta bli att testa ett Nato och billigt läderband jag hade hemma. Tror jag gillar läder bättre av de två, men original vinner (just nu). Ska skaffa nåt gummi som jag tror kommer att passa funkislooken.
![]()
![]()
![]()